Günlük 1 Steem Kazanma Yolunu Açıklıyorum

in #tr6 years ago

Rakamlarla aranız nasıldır? Başlığı okuyup yazıyı açmışsınızıdr büyük ihtimalle ama bu yazdıklarım herkes için geçerli olmayacak maalesef. Ama sizde hayatınızda bazı düzenlemeler yaparak çok güzel bi miktarda kazanabilirsiniz. Bi deyim vardır para çalışarak değil harcarken kazanılır diye duydunuz mu bilmiyorum. Tam olarak böyle olmasada bunu ben söylemiş olayım o zaman.


image source

Şimdi yazıya başlarken dediğim gibi bu herkes için geçerli değil günlük 1 steem kazanma işi öncelikle benim gibi parayı gereksiz yere mantıksızca bi yere yatırıyor olmanız lazım. E kardeşim salakmısın bile bile neden bu parayı boşa harcıyorsun diyebilirsiniz ve haklısınız. Bu parayı harcadığım yer maalesef sigara.

image source

Hayır şimdi size sigara şöyle zaralı böyle zararlı diye anlatmayacağım. Herkes bilir bunu ben şimdi işin maliyet boyutunu anlatacağım. Ülkemizde asgari ücret 1.603,12 TL peki bi paket sigara ne kadar? Minimum 8-9 tl benim içtiğim sigara ise 11 tl üzerinde kuş resmi olan kırmızı paketli hani. Açık açık yazıp özendirmeyelim şimdi. Gelelim şimdi asıl konumuza sigara ile steemi nasıl bağlayacağım merak ediyorsunuzdur. çok basit sigarayı bırakıp steemite başlayarak. Durun yurttaşlar kapatma yazıyı hemen.Şimdi işin birazda rakamlar bölümünden konuşalım Romalılar.

1$ = 4,65 tl güncel kurda peki 1 steem= 2,39$ şimdi buradan hesaplayınca 1 steem = 11,11 tl benim içtiğim sigara fiyatı aşağı yukarı hemen hemen hepimizin içtiği sigara bu civarda. Günlük ! paket sigara içince 11 tl x 365 gün tamı tamına 4015 tl . Her gün içtiğin sigara ile havaya 1 steemlik duman atıyorsun. Hani burada yazıp çizip kazanmak için uğraştığımız steem . Yani güzel bi işte çalışıyorsan mesela öğretmenlik gibi senelik bi maaşın sigaraya gidiyor. Asgari ücreti hatırlayalım 1603 liraydı. Herkesin işi iyi olmaya bilir mesela agari ücretle çalışan birisi senede 2,5 ay sigara için çalışıyor. Bir gününüzü düşünün. Sabahın köründe kalkıp işe gidiyorsun yoruluyorsun vaktin gidiyor ve bunu en az 30 gün yapıyorsun bu kazandığım para duman oluyor.


image source

En son ne zaman canının istediği bi şeyi hiç düşünmeden aldın ve kafaya takmadın. Hani o inceleme videolarına baktığın süper özellikleri olan telefon varya onu rahatça alabilirsin. Sadece aylık sigaraya verdiğin para ile ortalama 57-58 litre mazot veya 52-53 lire benzin alabilirsiniz. Benim arabamın deposu 300 liraya doluyor ve 1000 km yol yapıyor o mazotla. Her ay 1000 km lik yol hediye.

Örnekleri çoğaltabiliriz. Hep gitmek istediğin o ülkeler mesela neresi olsun hazır dünya kupası başlamışken Rusya 3 ay sigara içmeyince gidiş-dönüş uçak bileti hazır. Kalan 9 aylık parayla istediğin gibi gezersin.
Şimdi büyük resmi görmeye gelelim 2005 yılından beri sigara içiyorum 13 yıldır senelik ne kadar harcıyorduk 4015 tl geçen sene daha ucuzdu ama ona paralel herşeyde göreceli olrak daha ucuzdu mesela 2 litre daha mazot alıyordum. Neyse güncel oranlara göre hesaplayınca 4015 liradan 13 yıl 52 195 lira ediyor eski para ile 52 milyar. bunun hepsini yakıp dumanını izlemişim. İşte benim salaklığımda bu

Sort:  

Ben bıraktım. Bununla alakalı "sigara" diye bir post yazmıştım. Aslında paradan önce çok fazla şey var. Bağımlılık, zaman ayırma, hayatını ona göre düzenleme, özellikle sağlığını geri kazanınca insan ne kadar büyük ve boş bir hata yaptığını farkediyor. En yakın zamanda sizinde kurtulmanız dileğiyle hocam.

teşekkür ederim evet hatırlıyorum o yazınızı

Güzel mi güzel örnekler ama peki hocam sen bırakabildin mi ? Ben bırakmayı düşünüyorum da düşünüyorum sonuç :(

hayır hala salağım

Hi! This is jlk.news intelligent bot. I just upvoted your post based on my criterias for quality. Keep on writing nice posts on Steemit and follow me @jlkreiss to get premium world news updates round the clock! 🦄🦄🦄

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23