Adamlar Yapmış Abi

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar geçen gün bi video paylaştım GoPro ile çekilmiş mükemmel diyeceğim bi video muhtemelen çoğunuz izlemedi. Bahsettiğim videoda o kadar profosyonel yapılmıştı ki normalde bilenler bilir dMania gibi gereksiz emek harcamadan başkasına ait olan şeyleri alıp paylaşmamak gibi bi huyum olduğunu. Ama bu videoyu paylaşmak istedim yanlış anlaşılmasın bana öyle al koy hoop hadi izleyin tarzda bişey olsun istemiyordum. Bi post hazırlayayım dedim ve kolları sıvadım. Önce izlediğim videodaki yorumlardan mekanın adını öğrendim. İtalya'da Cenova şehrinin kuzeyinde uydu haritalarından aradım ve buldum tam olarak burası .

image

Sonra burasını neden terk etmişler hikayesi ne öğreneyim yazayım dedim ama ne yazık ki bulduğum yegane kaynak İtalyaca ve Google çeviri ile uğraşınca saçma sapan bi çeviri oluyor ve bişey anlaşılmıyor ki anlayıp post yazayım. Sonra vazgeçtim ve kısa bikaç cümle ile paylaştım postu.
Ama içim rahat etmedi. Neden eksik bişeyler vardı beğenmemiştim. Aceba Türkiye'de böyle videolar varmıydı sonuçta benim ülkem ve böyle bi video varsa hakkında az çok bişeyler bulabilirdim. Başladım araştırmaya. Aklımdaki şeyi bulamadım ama daha güzel bişey buldum işte bu postun konu bu olacak. Bu arkadaşlar yıllarca bize öğretilen sen yapamazsın sen edemezsin tezini çürütüp teknoloji üretiyorlar.
Firmanın ismi edelkrone ürettikleri şeylerde görüntüleme elemanları ee ne var bunda diyebilirsiniz ama bu işle biraz ilgilenenler bilir geçişlerin ne kadar zor olduğunu bunun için ne kadar hazırlık yapmak gerektiğini. Hadi gelin işin hikaye kısmını geçelim ve görüntüleri izleyelim.


source
Eğer üstteki videoyu izlediyseniz son video bu aletleri yapan kişilerin kimler olduğunu anlatan video size tavsiyem en son videoyu keisnlikle izleyin .
Sort:  

Tüh başlığı görünce gelip kanalı atıp gidecektim :) Zaten onu paylaşmışsınız ilk videosundan beri takip ettiğim bir kanaldı, Başka bir şey. Bu aralar tekrar geri döndüler çok sevindim doğrusu. Tüm içerikleri kesinlikle izlenmeli ve takip edilmeli.

adamlar hakikaten yapmış abi...
tebrikten öte ne denebilir ki...!

  • Feronio - 34 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62567.98
ETH 2460.02
USDT 1.00
SBD 2.62