11 Yaşında Kendi ICO'sunu başlatan Kriptokid

in #tr6 years ago (edited)

90 lı yıllarda herkesin severek izlediği bi film vardı karetekid. Bu filmde karete öğrenmek isteyen bi çocuk(kid) ve başından geçen olaylar anlatılırdı. O yıllarda yaşayanların akıllarında yer eden bi kartal vuruşu vardı. (Tsubasa'nın değil Karetekid'teki kartal vuruşu)


Kartal vuruşu
görsel

İşte şimdi anlatacağım hikayemizin kahramanı 11 yaşındaki George Weiksner okul ve derslerinden arta kalan zamanda kendi ICO'sunu başlattı.

George Weiksner
görsel
Amerika'nın Old Greenwich şehrinde yaşan bu akıl küpünün bir gününü şöyle anlatıyor.

Saat 6’da uyanıyorum ve 7.30’da okulda oluyorum. 4’e kadar okulda kalıyor ve sonra otobüsle 5 gibi evime geliyorum. Ev ödevimi yapıyorum ve saat 6’da akşam yemeğini yedikten sonra kripto para fiyatlarını kontrol ediyorum.

Kriptokid'imizin yatma saati olan 8'e kadar altın vuruşu olan Pocketful of Quarters adındaki kendi ICO'su üzerinde çalışıyor. Pocketful of Quarters nedir derseniz, kullanılmayan oyun paralarının farklı oyun platformlarına aktarılamaması sorununu çözmeyi planlıyor. Weiksner, oyuncuların artık oynamak istemediği oyunlarda kalmış paraların kilidini açan bir platform tasarlamayı amaçlıyor. Kafa zehir gibi. ICO hedefi ise 1000 ila 2000 ETH arası bişey toplamak. Yeni nesil gümbür gümbür geliyor.

Sort:  

Güzel anlatmışsın kardeşim. 44 yaşındayım ve 80 li yıllarda oynamış karate kid filmini hiç unutmam.

teşekkür ederim zamani gençleri bilgisayar kodlama gibi konulara yönlenince aklıma kriptokid ismi geldi sonra herşey gelişti geldi

İçeriğinizden ötürü teşekkür ederim. Oylandınız ve 24 Saat içerisindeki 5 kaliteli içerik konusunda yer aldınız. https://steemit.com/tr/@darkreaper90/24-saat-icinde-tr-tagi-altinda-ueretilmis-5-kaliteli-icerik

Genç KriptoKid'i Tebrik ediyorum ;) Helal olsun.

O yaşta kendimi hatırlamaya çalışıyorumda çarpım tablosunu zor ezberliyordum sanırım

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42