Soyut Çizim Alıştırmaları 2

in #tr6 years ago

Merhaba

6.jpg


Soyut Resim

Çiziyoruz ama ne çiziyoruz ?

  • 20.yüzyılın başlarında ortaya çıkmış bu akım. Ruhsal bir yanı olduğundan bu ismi aldığı söylenmekte. Herkes deneyebilir bence...

  • Var olmayanı resmetmek, iç dünyamızı çizimle anlatmak en ideal cevabı gibi duruyor. Fiziki bir gerçeklik beklenmemeli bu çizimlerde.

  • Resimleri gözlemleyen kişiler, genelde kendi iç dünyalarından yola çıkarak bu resimleri yorumlarlar, çeşitli tahminlerde bulunurlar, çizerin ne amaçla yaptığını bulsalar ne olacak acaba diyorum hep ? Hiç bir şey. Açıkçası kendim de pek bir şey düşünmem, elimin gittiği kadar çizerim. Bu demek değil ki sıfır düşünce ile öylesine çizdim, belki de kendi kendime çizerek mesaj veriyorumdur, bir uyarıdır benim için. Bilebilir miyim bunu, o da hayır... Gizemlidir soyut çizimler, bu yüzden de çok ilgi görmüş belli ki.

  • Keşke çizimlerle, resimle alakalı, daha bilgilendirici, yönlendirici yazılar yazabilsem. Paranormal olaylar kadar bilgim olmadığından, biraz zayıf kalabiliyor bu tarz yazılarım. Okuyanlara, çizimlerimi inceleyenlere çok teşekkürler, az da olsa destek olabiliyorsam bazı konularda, bu bana yeter de artar bile.


Çizim Aşamalarım


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg

jumbot gif geniş mod-min.gif

Sort:  

The meaning in an image is very difficult in prediction but I will try it. I think this is a combination of roots and ocean waves that have the meaning of plant roots will not live if there is no water

Var olmayanı resmetmek, iç dünyamızı çizimle anlatmak en ideal cevabı gibi duruyor. Fiziki bir gerçeklik beklenmemeli bu çizimlerde.

Aslında resim size bir şey anlatıyor ama biz yakalayamıyoruz gibi. Tribal mi deniyor buna tam olarak?

Tribal denebilir, ancak triballer, özellikle dövmelerde daha düzenli ilerliyor, bazen simetri oluyor içlerinde, benim gördüklerim öyle en azından, tabi bu bahsettiğim basit triballer, detaylıları gerçekten mandala el çizimi gibi vakit alıyor. Ben biraz daha amaçsız takılıp, hafif tonlamalarla efekt veriyorum diyebiliriz :) Eskiden dövmecilere soyut çizimler çok yapmıştım, zevklidir herkes denemeli

Hayal edebilme, göz önüne getirme noktasına kadar problem yok fakat el aynı işlevi görmüyor :) çok isterdim karakalem çalışabilmek ama yetenek olmayınca çizenleri takip ediyorum. Bu şekilde bile keyif alabiliyorum, bir de çizebilsem demek ki...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82