En Genç Subay Ali Reşat Çavuş Karakalem [Cointurk 21. Projesi] Ucmuharfli#1129

in #tr6 years ago (edited)

10.jpeg

Selamlar

Çanakkale zaferinin 103.yılı bugün, ben de bugünü anmak adına Çanakkale'de Savaşan 13 Yaşındaki Gönüllü Bombacı Ali Reşat Çavuş'un Fotoğrafından bir çizim yapmaya çalıştım. Hikayesi çok ilginç gerçekten. Okumak isteyenler için Kaynak

Teşekkürler


Kullandığım malzemeler

  • Eskiz kağıdı, 14x21.6cm - 100g/m2
  • 2h uçlu Pentel GraphGear1000 Versatil Kalem ( Hafif bölümlerde ince detaylar için)
  • 4b uçlu 0.5 basmalı kalem (İnce detaylar ve koyu noktalar için)

Canson ve Bristol kağıtlarını alabildim sonunda üşenmeyi bırakıp, sonraki çizimlerimde daha ince detaylı çalışmaları bu kağıtlar üzerine yapabileceğim.




Çizim Sürecinden fotoğraflar


1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
4.jpeg
5.jpeg
6.jpeg
7.jpeg
8.jpeg
9.jpeg
10.jpeg

Sort:  

çok güzel ve gerçekçi olmuş, elinize sağlık, hikâyeyi de biliyordum bunu resmetmeniz de çok hoşuma gitti..

Çok teşekkür ederim :)

Hello, you received an upvote from @steemdunk thanks to @ucmuharfli! Steem Dunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Teşekkürler :)

Bu yarışma tam bir yetenek yarışması olmuş. Benim bu iki konu üzerinde de pek fazla yeteneğim yok. Yani ha değince bir şeyler yazıp çizemem. Bu yarışma için de kendimi üzemem ama katılanların postlarına bakmak istedim ne derece başarılılar diye...

İlk açtığım post seninkiydi ve gerçekten çok güzel olmuş dostum. Eline sağık.

Teşekkür ederim hocam, yarışma vesilesiyle de bu önemli güne kendimden bir şey bırakmış oldum, o da ayrı mutlu etti beni.

Harikasın dostum

Sağolasın :)

Çok başarılı bir çalışma. Tebrikler👏👏👏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66703.61
ETH 3518.80
USDT 1.00
SBD 2.68