Çizimlere Başlangıç, Soyut Çalışmam - Abstract Drawing

in #tr6 years ago

Merhabalar

IMG_E5255.JPG

Çizim sezonunu açmış bulunmaktayım :). Bazı bitmiş olanları aşamaları ile paylaşmaya başlıyorum. Elimden geldiğince çizim-tasarım yapmaya çalışacağım bu kış mevsimi. Farklı teknikler de denemek istiyorum.

İlk olarak soyut bir çalışmamı sizlere paylaşıyorum. Dijital bir tasarım siparişini tamamlarken, dinlenme sırasında öylesine başlayıp, ikinci arada bitirdiğim bir çizim.

Kullanılan Malzemeler

  • A4 Kağıt
  • Rotring Tikky Graphic 0.1 - 0.8 (pigmented ink)

IMG_E5212.JPG

IMG_E5213.JPG

IMG_E5215.JPG

IMG_E5224.JPG

IMG_E5254.JPG

IMG_E5255.JPG

Teşekkürler...

Sort:  

Çok güzel olmuş. Bu tür yeteneklere sahip olmadığım için genlerimi lanetliyorum😭😭

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim :)

Dantel gibi işlemişsiniz, harika bir motif çıkmış ortaya emeğinize sağlık hocam.

Çok teşekkürler

vay be resimlere baktıktan sonra ilk aklıma gelen hangi programla yapılmış olduğuydu. Merakla yazınızı okudum inanamadım. resmen harika tebrikler gerçekten.

Sağolun hocam, boş zaman buldukça bir şeyler karalıyorum


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77