YALANCI CİHAZLAR ULTRASON VE MR - 2. BölümsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

mr_tomografi_yalanci_cihazlar_2.jpg
Görsel: Pixabay.com

Yıl 22 Aralık 2011, bacaklarımda şiddetli ağrılar beni yürüyemez, geceleri yatıp uyuyamaz hale getirdi ve çaresiz hastaneye başvurdum. Genel Cerrah doktorum MR tetkiki istedi. MR sonucu rapor: Bel fıtığı (Bel bölgesinde 2 tane disk taşkınlığı). MR cihazının görüp söylediği (!), belimdeki o taşan iki disk, bacaklarıma giden sinirleri sıkıştırıp gerdirdiğinden bacak ağrıları oluyormuş. Sakat kaldım sanıyordum, bacaklarım o derece şiddetli ağrıyordu…

Doktorum MR raporuna göre acil bel fıtığı ameliyatı (operasyonu) önerdi:
“Gecikirsek felç olursun!” dedi.

Korktum:
“Ultrason cihazı gibi MR cihazı da yalan söylüyorsa, boşuna operasyon olabilir, bir hekim hatasına kurban giderim.” diye düşündüm. Ameliyat olmaya karar veremedim. Evde ağrı kesici kullanarak uzun süre yattım, oturdum; ağrılar hafiflemedi bile…

Bir gün eşim balkonda çamaşır sererken komşum Behruz Bey:
– “Fatma Hanım, Necati Bey görünmüyor ya nerelerde?” dedi.

Fatma Hanım:
–“Behruz Bey, Necati bel fıtığı oldu evde yatıyor. Ameliyat olmak istemiyor ama ağrıları hiç dinmiyor.”

Behruz Bey:
–“Aaa geçmiş olsun. Hemen söyle, giyinsin hazırlansın, ben onu iyileştirir getiririm. Hiçbir şeyi kalmaz, yarın işine gidebilir.”

Netice, Behruz Bey arabasıyla beni bir adamın evine götürdü. Adam beni yüzükoyun yatırdı, vücudumun bel bölgesini bir kaşık zeytin yağıyla sıvazladı omurga kemiklerimin kenarlarından yukarıdan aşağıya yağlı parmaklarıyla bir kere sıyırdı. Streçle kapattı, kalk, giyin dedi.

Hepsi bu kadarmış, o günden beri yedi yıldır başkaca hiçbir işlem yapmaksızın bel ve bacaklarımda ağrı sancı, tutukluk falan yok.

© Ucan Kalp'te yayınladığımız hikâye (öykü) ve fabl türü küçük hikâyeler, uluslararası ISBN: 975-19-3267-X kayıt numarasıyla güvence altına alınmıştır. Kaynak gösterilmeden iktibas edilemez.

Sort:  

Alternatif tip yontemlerinin faydasi su goturmez bir gercek. Fakat isini bilen iyi ellere dusmek sartiyla. Sizde boyle birine denk gelmissiniz ki bel fitigini tedavi ederim diye dolasan ve insanlari sakat birakan hikayeler de azimsanamaz. Buyuk gecmis olsun.


This post was resteemed by @steemitrobot!
Good Luck!

Resteem your post just send 0.100 SBD or Steem with your post url on memo. We have over 2000 followers. Take our service to reach more People.

Pro Plan: just send 1 SBD or Steem with your post url on memo we will resteem your post and send 10 upvotes from our Associate Accounts.

The @steemitrobot users are a small but growing community.
Check out the other resteemed posts in steemitrobot's feed.
Some of them are truly great. Please upvote this comment for helping me grow.

I upvoted and comment for you. Please upvote and comment for helping me grow @mdfoysal

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 55173.73
ETH 2879.85
USDT 1.00
SBD 2.30