Stemit' de daha fazla kazanmak nasıl olur?(Sır)

in #tr6 years ago

Yeni bir şeyi tam öğrenmeden işe başlarsanız başarılı olamazsınız. Steemit'e başlamadan önce pek çok makale okudum ve video izledim. Yazılar ve videolardan çok istifade ettim. Fakat şunu da gördüm insanoğlu her şeyin hilesini araştırdığı gibi Steemit'i de araştırmış. Bot kullanmak profili kiralamak vb bir sürü şey var okumuşsunuzdur. İşin içinde bir şeyler kazanmak olunca şeytani yanımız iyi çalışıyor. Ama şunu da belirtmeliyim melekler de var.

Bu platform da başarılı olmak mı istiyorsunuz? İyi olmak için önce yazı yazmayı ve onun inceliklerini asgari derecede bilmek gerekiyor. En azından iyi yazmakla ilgili bir kaç makale okumalısınız. Noktalama ve imla çok önemli. Ayrıca şunu gördüm herkes hayat söyle hayat böyle bir çok paylaşım yapmış. Hepsine saygı duyuyorum. Ama bunlar Facebook Twitter ve İnstagram'dan kalma alışkanlık. Bunlarla profilimizi zenginleştirmemiz pek mümkün görünmüyor.

Ayrıca şu sözü çok önemsiyorum: "Dolmayan bardaktan su taşmaz." Büyük yazarlar kitaplarını yazmadan önce günlerce belki aylarca okumaya araştırmaya başlarlar. Ahmet Ümit'in bizzat kendisinden dinlemiştim Bab-ı Esrar kitabını yazarken Londra ve Konya sokaklarında günlerde dolaştım ve aylarca okumalar yaptım demişti. Yine İskender Pala'dan bir söyleşisinde şunu duymuştum:  Mihmandar kitabını yazarken Ebu Eyyub el Ensari'nin Arabistan'dan İstanbul'a gelesiye kadarki yolu bizzat tecrübe ettim. Ve okumalar yaparken masamda defalarca uyuyakaldığımı biliyorum demişti. Tabi bunlar büyük yazarlar ama söylemek istediğim anladınız. Dikkate değer bir şeyler ortaya koymak istiyorsak önce okumalı öğrenmeli ve sonra kuralına göre yazmalıyız.

Steemit' e gelince işin sırrı özgün şeyler yazmak. Emek verip özgün bir şeyler ortaya koyunca mutlaka beğenen ve değer veren olacaktır. Ayrıca özgün bir şeyler yazmanın tarif edilmez lezzeti de sizin olacak...

Sevgi ve saygılarımla...

Sort:  

Selamlar. Cointurk küratör projesinde;

Günlük olarak seçtiğimiz yazılar kuşadası ekibi tarafından oylanmaktadır. Günde 15 yazı seçmekteyiz :)

Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.

Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 27 ye de katılmayı unutmayın :) Emek verilmiş yazılar daha çok oy alacaktır, unutmayın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71061.31
ETH 3796.70
USDT 1.00
SBD 3.56