Hoşgeldin mesajında güncelleme ve yeni üyelere ufak bir başlangıç hediyesi

in #tr7 years ago

Merhaba,

Orijinal duyuruma buradan ulaşabilirsiniz.

Hoşgeldin mesajına güncelleme

Yeni üyeler için etkileşim, oy almak zor. Bu durum canlarını çok sıkmadan minnowsupport ve banjo kullanarak bir benze olsun sabırlarını koruyabilirler.

Dolayısıyla hoşgeldin mesajına bot kullanımı ile ilgili bir madde ekledim.

Screen Shot 2017-11-13 at 12.39.42.png

0.002 SBD hoşgeldin ödülü

Ayrıca, bu botlara üyelik sembolik de olsa 0.001 SBD olduğu için artık hoşgeldin mesajıyla beraber 0.002 SBD gönderim yapmaya da başladım.

Screen Shot 2017-11-13 at 12.39.51.png

Sorumlu bir şekilde, yeni üyelere yardımcı olması içın kullanalım. Kendi yazılarınızda kullanmanız durumunda bot sizi karalisteye alır.

Teşekkürler.

Sort:  

Şaka bi yana bizde burdayız. nasıl olur bilmem ama elimizden bir şey gelirse lütfen çekinmeden söyle. bizde yardımcı olalım :)
çok teşekkür ediyorum sana hem kendim hemde bu güzel topluluktaki tüm tr üyeleri için. :) sağol varol.

Bunu yaptığınız iyi olmuş . Yeni gelenlere bir destek ve motivasyon olacak

Güzelliğe güzellik katmak bu olsa gerek ;)

Aranıza yenı katıldım. Steemit hakikaten paylaşım yönünden her kategoriyi içinde barındırıyor ve insanların çaba göstererek paylaşım yapılması sağlanıyor. Yeni steemitçi olarak umarım verilen çaba karşılıksız kalmaz diyorum iyi günler diliyorum. :)

:) şu son cümleyi benim için yazdın dimi :)))
anladın benim sinsi ve hain planlarımı :))))

bende bot kurmak istiyorum yardımcı hem zamanla destek oluruz birbirimize.

teşekkürler. bir de nasıl kullanıldığını çözünce daha güzel olacak :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81