Stres ile mücadele etmek [Cointurk 19. Projesi] - tugbaseylani#7665

in #tr6 years ago

Günümüzde stres kavramı içerisinde bulunmayan insan yoktur. Stresin sebepleri günlük hayattaki aklımıza gelebilecek her şeydir(iş,ev,aile,okul gibi). Üzülebilirsiniz, sinirlenebilirsiniz, ağlayabilirsiniz.

Stresli olduğum zamanlar genelde çözüm odaklı olurum. Ne için stres ediyorum ? Çözümü nedir ? Çözüm odaklı ise çözmeye çalışırım. Çözüm odaklı değilse içinde bulunduğum hayat ile alakalı stres var ise genelde klasik müzik dinleyip kitap okumayı severim veya sessiz temiz hava olan bir yerde müzik dinleyip hayaller kurarım. Bana iyi geliyor sakinleşiyorum, stres içerisinde bulunmama değmiyormuş diyorum. Ayrıca Stresli olduğum zamanlarda bütün düşünceleri kafamdan atar araştırma tarzı bir şeyler yaparım bir uğraş içerisine sokarım kendimi hem öğrenirim hemde stresten uzak dururum. Araştırma içerisindeyken planlar kurarım ve planın dışına çıkmamaya gayret gösteririm. Çünkü bir uğraş içerisinde buldum mu kendimi gerçekten iyi hissediyorum.

Gerçekten hayat kısa ve stres yapmaya değmiyor bunu çok iyi anlıyorum ve stres değilde aksine daha mutlu oluyorum. Çünkü içinde bulunduğum durumda kendini o stresle boğan onca insan var iken ben stresi nakavt etmiş ve altın kemerin sahibi olmuş gibi hissediyorum. Buda daha mutlu, daha pozitif olmamı sağlıyor.

Kuşadasının her bir projesi insanlara bir şeyler katmakta baştan salma olsa bile insanlar araştırma içerisinde buluyor kendini ve kuşadasının bu yönden insanlara pek katkısı oldu, oluyor. Bir sonraki projesi, projeleri bana göre insana bir şeyler katacak şeyler olabilir.
-Bilgisayar parçaları hakkında(İşlemci, harddisk, anakart vb.)
-Telefon uygulamaları nasıl yapılır ?
-İnternet siteleri nasıl yapılır ?
Bunun gibi şeyler olabilir. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59484.75
ETH 2614.53
USDT 1.00
SBD 2.41