Türkiye'deki Uzakdoğu Ürünleri Satan Mağazalar

in #tr6 years ago (edited)

Bugün Türkiye piyasasına girmiş olan ve kendi farklı ürünlerini satan Uzakdoğu mağazalarından bahsedeceğim. Japon, Çin ve Kore'lilerin ne kadar tatlış ürünler ürettiğini bir çoğumuz zaten biliyordur. Ben bazen Aliexpress sitesinden sevimliliklerine kapılıp ürünler alıyorum. Biraz kargo süresi vs derken beklemek zahmetli bir iş oluyor. Hatta 3 ay önce bir kaç siparişim gelmedi ve paramı geri iade aldım. Şimdi bu zahmetten kurtulup Türkiye'de ki uzakdoğu ürünleri satan mağazalara gidiyorum. Tabi ki Aliexpress'te satılan şeyleri burada bulmak mümkün olabiliyor. Sadece fiyat konusunda biraz fark var o kadar. Türkiye'de bakalım mı neler varmış?

Miniso


Source

Japon zincir mağazası olan Miniso, Türkiye'de ilk Japon ürünleri satan mağazalardan bir tanesi. 2016 yılında ülkemize giriş yapmış ve şuan 31 mağazaya ulaşmıştır. Hedeflerine göre daha fazla ilde daha çok mağaza açmak. Ben miniso mağazasında vakit geçirmeyi çok seviyorum çünkü çok tatlı ürünler var.

7.PNG

Kozmetik, kişisel bakım, ev - yaşam, aksesuar, dijital, oyuncak-kırtasite kategorilerinde bir çok ürüne ulaşmanız mümkün. Mağazalara gitmek istemezseniz internet üzerinden de alışveriş yapabilirsiniz. Bence mağazalara gitmek daha iyi. İnternet sitelerinde mağazalarda ki tüm ürünler sergilenmemiş gibi geldi bana. Benim gibi görünüşü güzel ve incik cincik ürünler satan mağazaları seviyorsanız mutlaka girip göz gezdirmenizi öneriyorum. (3,5 mağazalarını dolaşmayı bile çok seviyorum) Terapi gibi resmen!
İnternet sitesi - https://www.miniso.com.tr/

MUMUSO




Source

Mumuso, Türkiye’deki ilk mağazasını Tepe Nautilus’ta açan Güney Kore ürünleri satan bir mağazadır. Mumuso'nun felsefesi ise; pratik, çevreye duyarlı, ekonomik ve insan odaklı uygun fiyata ürünler satmak. Biraz isim olarak Miniso'yu andırsa da ikisi farklı ülkelere ait. Şimdiye kadar İstanbul, Ankara, Eskişehir, Antalya, Bodrum, Bursa'da olmak üzere 16 tane mağazası bulunmaktadır.

78.PNG

Bir çok kategoriye sahip bu mağazanın henüz online satışı bulunmuyor. Şimdilik mağazalarını ziyaret edebilirsiniz.
İnternet Sitesi - http://www.mumuso.com.tr/

 

YOYOSO



Yoyoso, Kore ürünleri satan mağazaların en yenisi diyebiliriz. Geçenlerde evimin yakınında bulunan alışveriş merkezinde açılmış olduğunu öğrendim. Bu sayede gidip mağazayı inceleme fırsatı buldum. Fiyatlar Miniso'ya göre sanki biraz daha yüksekmiş gibi geldi bana. Ama ürün kalitesi olarak en kalitelileri sanırım Yoyoso'ya ait. Türkiye piyasasına yeni giriş yaptıkları için şuan pek fazla mağazası bulunmuyor. Yavaş yavaş mağazalar açmaya başladılar.
Şimdilik bulunduğu mağazalar ; Maltepe Piazza Avm - İstanbul Venezia Mega Outlet - İzmir Point Avm
İnternet Sitesi - http://www.yoyoso.com.tr/

 

Sevgiler,

DQmcpPcZQ2Sbrf9ihLBSejgW13ene6RZhH6uYeY8FsXiFyd.png

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/06/29/turkiyedeki-uzakdogu-urunleri-satan-magazalar/

Sort:  

ben bir çoğunu bilmiyordum gayet bilgilendirici olmuş

Önceki yorumcuya tamamen katılıyorum.

Çevrimiçi mağazaların olduğu bir zamanda yaşıyoruz, bu nedenle çevrimdışı mağazalara gitmenin anlamı yavaş yavaş kayboluyor. Bugün hangi çevrimiçi mağazayı seçebileceğinizi bilmiyorsanız, dikkatinizi bu amerikapostam https://amerikapostam.com/ sitesine çevirmeyi denemenizi şiddetle tavsiye ederim, çünkü bu sitede bugüne kadarki en karlı teklifleri bulacaksınız.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60562.69
ETH 2903.08
USDT 1.00
SBD 2.34