Saç boyama maceralarım - My hair dye adventure

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar.
Bugün sizlere 3-4 sene içerisin de ki saçlarımı boyama maceramı anlatacağım.
Kadınlar bilir saç bizim için çok önemli.
Saçlarımıza zarar gelmesin diye boyamaya bile çekiniriz.
Ama ben bu konuda çok cesurum ve deliyim.Ne demek istediğimi anlayacaksınız :)

Kendimi bildim bileli saçlarım siyahtır ama en çok mavi siyahtır.
Mavi siyah boya aslında simsiyah ama güneş ya da ışık altında durduğunuz zaman
mavi yansımalar yapan bir boyadır.

Örnek
large.jpg
Mavi-siyah saç rengi

Sıklıkla kullandığım siyah saçlar.
DSCF3853-horz.jpg

Bir gün evde boş boş otururken acaba saçımda siyah renkten başka bir renk nasıl durur? diye merak ettim ve hemen uygulamaya başladım.
Başladım başlamasına da henüz 1 hafta önce saçımı zaten mavi siyah boyayla boyamıştım.
Şimdi bunun üzerine açıcı vurmak mı?
Delimiyim?
Evet,sanırım biraz öyleyim. :)
Ne kadar zor ve ne kadar yıpratıcı olduğunu söylememe gerek yok,tüm kadınlar bilir.
Özellikle siyah saçı yıllardır saçınızda kullanıyorsanız, çünkü o artık saçınıza oturmuş oluyor.

Nasıl açtığımı merak edeler için sizi BURAYA alayım.
Saçı açtıktan sonra Nevacolor 4.56 akaju kestane rengini aldım ve boyadım.
Nevacolor-Tup-Sac-Boyasi-4-56-Akaju-Kestane__54092265_0.jpg

Sonucunda böyle bir renk elde ettim.

Güneşte ;
20140501_162638.jpg

Evde ;
received_m_mid_1390697751338_b764db9225e0e21874_1.jpeg

2 ay bu rengi kullandım.Daha sonra boya saçımdan aktıkça,rengi solmaya ve değişmeye başladı.
Ben nasılsa alıştım ya boyama ya artık kim durdurur beni
"acaba daha açık kızıl tonlarda boyasam nasıl durur" dedim ve tekrar işe koyuldum.

Burada gördüğünüz gibi
Büyüleyici kızıl ve Aşk alevini aldım.
Page3.jpg

z1Before after.jpg

Sonuç olarak böyle bir kızıl ton elde ettim.
Kızılı çok uzun süre kullanmak zor iş. En çok renk atan boyalardan bir tanesiymiş onu öğrendim.
Aktıktan hemen sonra tekrar siyah rengime döndüm.
Bu kadar uğraştım saçları biraz yıprattım tekrar eski halime döndüm.
Deliyiz ne yapalım? :)

IMG_20150109_142055.jpg

Ne yaparsam yapayım sanırım aklım hep siyahta kalacak.

Neyse aradan kış geçti ve ben tekrar yazın gelmesiyle beraber saçlarımı kumrala boyamak istedim.
Burada tekrar saçlarımı açıyorum

DSCF1071.JPG

Blogumda anlattığım gibi
7.1 Küllü Kumral rengine boyadım.

Sonuç böyle oldu.
Koca bir yaz bu şekilde kullandım.

DSCF1123-horz.jpg

6 ay sonra yani geçen sene ombre yapmak istedim.

Ombre kısa saçta daha güzel durduğu ve uzun saça şekil vermekten bıktığım için önce saçımı kestim.

17-09-26-14-17-19-149_photo.jpg

Daha sonra uçları açmak için açıcı aldım.

16-08-09-18-09-46-329_photo.jpg

Uçları açıldıktan sonra boyamak için Küllü çok açık kumral ve Küllü koyu kumral alıp ikisini karıştırdım.
Koyu kumralı da zemin için dip boyası niyetine tepelerimi boyadım.

16-08-11-19-15-50-319_deco.jpg

Sonuç ;
Birinci sırada ki resimde gördüğünüz gibi rengi ilk oturtamamıştım diğer boyamada sırası ile görüyorsunuz rengi oturtmuşum. Ne dersiniz kuaför olmadan başarabilmiş miyim?
Ben yıllardır kuaföre gitmiyorum. Saç kesmeyi de boyamayı da kendim yapmayı tercih etmiyorum.
İleride belki beceremediğim renk ya da kesim için gidebilirim tabi ki.
Neyse,
ombre den sonra ki yani şuan kullandığım renge geçelim.

16-10-04-15-08-20-799_photo-horz.jpg

Son 4 aydır saçlarımı 7.1 Küllü Kumrala boyuyorum.

Son hali bu ;

tugbagungor.png

Sanırım bir süre böyle kalacak.
Sizce hangi renk bana yakışmış.
Ben kararsız bir insan olduğum için böyle bir deliliklere giriştim son 3 - 4 yıldır.
Bir türlü karar verip sabit kalamadım.
Ama şimdi ki hali en doğalı olduğu için içime sinen bu oldu.
Siz ne dersiniz?

Uzunca yazı oldu umarım boyamak isteyenlere bir katkım olur.

Hoş kalın,
Sevgiler.

6.PNG

Sort:  

Teşekkürer. Dönüp dolaşıp ona gidiyorum her zaman :)

Yazınız 24.12.2017 tarihli TRListe seçimlerine seçilmiştir. Tebrikler https://steemit.com/tr/@trliste/24-12-2017-trliste-secilen-yazilar

Tebrik ederim.
Bu güzel yazınızla @trliste ‘nin günün yazıları listesine girdiniz.
Emeklerinizin karşılığı değil belki ama nacizane gönderdiğim 3 Steem hediyemi kabul buyurun.
@fakire1sadaka

Tesekkur ederim ne demek sizin dusunmeniz yeter. :)

Tebrikler hocam başarılarının devamını dilerim :)

Teşekkür ederim @alialniak :)

çok güzel olmuş :) benimde şöyle maceralarım var :) bakmak istersen linkini eklicem https://aboutbeautyandcare.blogspot.com.tr/2017/04/hep-yeni-bir-seyler-deneme-telas-in-my.html :)))

Teşekkürler. Tabi ki bakarım :)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @tugbabeauty to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Oyumu, evdeki Akaju Kestane'ye kullanıyorum :)

Teşekkür ediyorum :)

Doğal bir anlatımla trliste kazananlarından olduğunuz için hakkınız olan vote ile kutluyorum....

Çok teşekkür ederim @tarıkhakan55 elimden geleni yapmaya çalışıyorum. :)

Ombre'li halinizde inanın çok güzel ama siyah bambaşka!👌

Teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84