You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yılın son kitap alışverişi #1

in #tr6 years ago

İşte, en severek okuduğum konu kitap alışverişi. Kim ne alıyor diye çok merak ediyorum. Aldıklarının bir çoğu benimde listemde darısı başıma :)

Çocuk kitaplarına bayılıyorum. Hele ki resimli olanları şu yaşımda bile okumayı bırakamadım. Rengârenk resimlerine bakıp, bunu çizmeliyim derken buluyorum kendimi. :)

Çocuk kitaplarını bende çok seviyorum. Eğer okumadıysan
Ben Bir Gürgen Dalıyım - Hasan Ali Toptaşı da okumalısın.

Kitapyurdu'ndan bir sipariş daha verip, hepsini okumadan tekrar almayacağıma kendi kendime söz veriyorum tamam. 👧

O sözler hiç bir zaman tutulamıyor biliyorsun dimi? Benim bir sürü kitap var okunacak ama almak, almak, almakk listede ki hatta ömrüm yetse tüm dünyada ki kitapları almak istiyorum. :))))

Sort:  

İşte, en severek okuduğum konu kitap alışverişi. Kim ne alıyor diye çok merak ediyorum. Aldıklarının bir çoğu benim de listemde darısı başıma :)

benim de okumaktan büyük keyif aldığım yazılardan:)
kim ne almış, tarzı bana yakın mı, listesindekilerden hangisi benim de almak istediklerimden vs vs diye merakla bakıyor ve okuyorum🙆‍♀️
darısı başına diyorum:)

Ben Bir Gürgen Dalıyım

bu kitabı d&r'da elime alıp rafa bırakmıştım bu kez, tavsiyen üzerine alıcı gözüyle bakacağım:)

O sözler hiçbir zaman tutulamıyor biliyorsun dimi? Benim bir sürü kitap var okunacak ama almak, almak, almakk listedeki hatta ömrüm yetse tüm dünyadaki kitapları almak istiyorum. :))))

evet çok mu belli etmişim, kendimi kandırıyordum oysa ki:)
elimdeki okumadığım kitapları okumaya kalksam 5 yıl hiçbir kitap almamam lazım:(
ama senin de dediğin gibi hepsini almak almak istiyorum.. ve tabi ki okuyabilmek..
kağıt ev kitabındaki kafayı yemiş adam gibi olmam umarım🙅‍♀️


çok teşekkür ederim bu keyifli yorum için🤗

Valla onun gibi 20 bin kitabımız olursa sanırım öyle olacağız :)

o kadar kitabımız olsun da varsın kafayı yemiş bu desinler🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58306.22
ETH 2596.07
USDT 1.00
SBD 2.39