You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 Gün Blog Yazısı Yazma Denemesi | 2. Gün | Hârikulâdelikler

in #tr6 years ago

Yazmak insana iyi geliyor derler umarım sana da iyi geliyordur. Biz okurken böyle bir yazıyı neden okuduk ki şimdi demiyoruz. Belki aynı hislere sahip olanlar yazamıyordur ama en azından senin sayende okurken kendileri yazmış gibi hissedebiliyorlardır. Çünkü ben bir çok yazını okurken sanki ben kendim yazmışım da içimi dökmüşüm gibi geliyor.

Sort:  

Böyle hissettirebildiğim için mutlu oldum :) Ben de bazen bir yazıyı okurken bunu ben yazsam ancak bu kadar yazabilirdim keşke benim kalemimden çıkmış olsaydı diyorum. Sizin kitap/film yorumlarınız da bana tıpkı bunları düşündürüyor.

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.02
ETH 2483.87
USDT 1.00
SBD 2.37