You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 Gün Blog Yazısı Yazma Denemesi | 2. Gün | Hârikulâdelikler

in #tr5 years ago

Benim senin gibi güzel bir yazı ile içimi dökme becerim yok. Hani derler ya tıpkı beni anlatmış diye işte bu yazıda benim için öyle oldu. Ben yazabilsem belki aynı duygular ile yazardım bilmiyorum. Yine de iyi ki yazıyorsun. Yazın su misali aktı gitti. Okurken kendimi gördüm bir an. Şehirlerimiz de ufakmış tesadüf işte :)

Sadece o vakti bekliyorum. Beklemekten başka elimden gelen hiçbir şey olmadığı gerçeği canımı sıksa da, beklemekten de vazgeçmeyeceğim. En azından bunu yapacağım...

Bende böyle bekliyorum işte.

Sort:  

Benim senin gibi güzel bir yazı ile içimi dökme becerim yok.

Bence kendinize haksızlık ediyorsunuz.

Bazen içimdeki tüm karamsarlığı, karanlığı ve o yoksunluk hissini yazarak etradımdakilere bulaştıracakmışım gibi geliyor. Bunları duymak bana iyi mi geldi yoksa tam aksi mi karar veremedim.

Benim beklediğim asla geri gelmeyecek ama ben gideceğim onun yanına vakti geldiğinde. Sizin beklediğiniz her ne ise umarım önce bu dünyada kavuşursunuz.

Yazmak insana iyi geliyor derler umarım sana da iyi geliyordur. Biz okurken böyle bir yazıyı neden okuduk ki şimdi demiyoruz. Belki aynı hislere sahip olanlar yazamıyordur ama en azından senin sayende okurken kendileri yazmış gibi hissedebiliyorlardır. Çünkü ben bir çok yazını okurken sanki ben kendim yazmışım da içimi dökmüşüm gibi geliyor.

Böyle hissettirebildiğim için mutlu oldum :) Ben de bazen bir yazıyı okurken bunu ben yazsam ancak bu kadar yazabilirdim keşke benim kalemimden çıkmış olsaydı diyorum. Sizin kitap/film yorumlarınız da bana tıpkı bunları düşündürüyor.

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70765.98
ETH 3797.96
USDT 1.00
SBD 3.46