You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 Gün Blog Yazısı Yazma Denemesi | 12. Gün | Kitap Listem-2

in #tr5 years ago

12 gündür hiç bırakmadığın ve böyle güzel yazdığın için tebrik ediyorum seni. Ursula'yı çok geç tanıdım. Yazarın en son Karanlığın Sol Eli isimli eserini okuyup anlatmak istediklerini alıp çok sevmiştim. Fırsatını bulursam tamamlamayı bekleyen bir serisi var. Bahsetmiş olduğun Her Yerden Çok Uzakta alınacaklar listemde ekli. Yüce Dağ Başında Bir Arkadaşla kitabını ilk kez şimdi sayende duydum. Bir köşeye not aldım.

Bir kaç ay önce Holden ile keyifli bir yolculuk yapmış birisi olarak, sonraki durağın olan Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı çok merak ediyorum.

Sort:  

sonunda 2 birbirine çok benzeyen insan bir araya geldi :D kitap, hayvan ve film(sever)ler...

Güzel bir yazı olmuş @neokuduk hocam elinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61932.16
ETH 3422.23
USDT 1.00
SBD 2.49