You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yalnızlık

in #tr6 years ago (edited)

Şu hayatta en zor şey insanlarla uğraşmaktır. Birisi memnun olurken bir diğerini istesen de memnun edemezsin. Büyük çabalar harcayıp karşılığında nankörlük görmek en acı şeydir. Bu zamana kadar dayanmış olman senin ne kadar güçlü olduğunu gösterir. Çünkü ben bu kadar yürütemezdim. Ne kadar güçlüde olsan bir yerden sonra pes ediyor insan. Şu an bu yaşananlara göre aldığın kararı senin sağlığın açısından destekliyorum. Sonuçta sende insansın ve senin de tahammül sınırın belli. Devam edip canını sıkacak insanlarla uğraşmaktansa biraz kafanı dinlemen en güzeli Tabi kafa dinlerken buralarda olmanı isterim. Sunucu senden kıymetli değil. Kapattığın için de kimse seni suçlayamaz. Elinden gelenin fazlasını yaptığını kimse inkar edemez. Asla!

Şu an bile hala senin eski yazılarından faydalanan binlerce yeni gelen insan var ve olacak. Burada olsan da olmasan da her türlü insanlara yardımın dokunacak. Yüreğinin ne kadar iyi olduğunu seni tanımadan görebiliyorum. Bu senin başarın. Başkalarına kızıp buraları bırakma. Burada olmak sana mutluluk veriyorsa devam etmelisin. Nankör insanlar kadar senin iyiliğini görüp sana saygı duyan insanların olduğunu da unutma. Boş ver onlar kendi karaktersizliklerin de boğulsunlar. Bir süre sonra hırsları ve aç gözlülükleri yüzünden belki de burada kalıcı bile olmayacaklardır. Ben senin yazıların ve yönlendirmelerin sayesinde bir şeyler yapabildim. Bana farkında olmadan kattığın yardımlar için teşekkür ediyorum Damla'cım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65046.03
ETH 3451.46
USDT 1.00
SBD 2.55