Palet Kullanarak Yapılan Ev Dekorasyonları

in #tr6 years ago

Bir paletin yük taşımaktan daha fazla işe yaradığını söylesem inanır mısınız? Hani şu ağır eşyaları forklift aracılığı ile taşımını kolaylaştıran ahşap şey var ya işte ondan bahsediyorum.

 


Source

Görmüş olduğunuz bu paletlerle neler yapılıyor neler. Yatak başı, sehpa, raf, dresuar aklınıza gelebilecek her şeyi bu palet ve bir kaç malzeme yardımı ile yapabilirsiniz.

 


Source

Teras ya da bahçenize paletlerle resimde gördüğünüz gibi bahçe mobilyası yapabilirsiniz. Bu arkadaş koltuğu geçmiş komple takım yapmış. Benim çok hoşuma gitti hem doğal görünüşlü hem de az masraflı. Fazladan olarak sadece minder yapmanız ya da yaptırmanız gerekiyor o kadar. Geriye kalan her şey paletlerle yapılmış.


Source

Peki paletten yapılmış bu şahane yatağa ne dersiniz? 6 büyük boy paleti, 3 sağ ve 3 sola olmak üzere birleştirip sabitleştirin. Daha sonra boya ve cila yapıp üstüne yatağınızı atın. İşte değişik ama bir o kadar da hoş görünen yatağınız hazır. Dilerseniz alt boşluklara resimde ki gibi led ışıklarla süsleme yapabilirsiniz. Tercih tamamen size kalmış.

 


Source

Büyük şehirlerde bahçeli bir ev bulmak ya da sahip olmak çok zor biliyorum. Ama aranızda bahçeli bir eve sahip olanlarınız varsa çok şanslı. Bir de o bahçenize gördüğünüz bu salıncağı yaparsanız keyfinize diyecek yok. Kalın kanca vidalar ve çelik halat yardımı ile bu güzel salıncağa sahip olabilirsiniz. Hayal gücünüzü kullanarak resimde ki örneği değiştirebilir, daha farklı bir modelini de yapabilirsiniz. Tamamen sizin hayal gücünüze kalmış bir şey.


Source

"Tuğba ben o kadarını yapamam bana daha basit şeyler göster." Diyenleriniz olabilir diye daha az uğraştıracak fikirlerden bir tanesi de saksılık. Paletlerin ayak kısmını çıkartıp kalan gövdesi ile dilediğiniz genişlikte keserek duvara monte edebilirsiniz. Bu saksı askılığı sayesinde balkonlarda hoş bir görüntü elde edebilirsiniz.


Source

Yukarıda ki modelin monte etmeden de kullanabileceğiniz farklı versiyonu da bu. Eğer alanınız genişse duvara monte etmek yerine yere yaslayabilirsiniz.

 

 


Source

Bir diğer farklı modeli de mutfaklarda kullanabileceğiniz askı rafı. Paleti ters çevirmeniz ve bu şekilde duvara monte etmeniz yeterli. Kullanım amacınıza göre çeşitli yerlerine çiviler ile askı bölümlerini yapabilirsiniz. Bence çok doğal bir görünüme sahip. Mutfağınıza sıcak bir hava katacaktır.

 


Source

İlk başta gösterdiğim bahçe takımı belki zor gelebilir ama bu ondan daha kolay. Üstelik bunu yapan da bir kadın! Resim linkinden sitesine ulaşabilirsiniz. Benim çok ama çok hoşuma gitti. Renk olarakta dilediğiniz renklerde yapabilirsiniz. Orta sehpa ayaklarına da minik tekerler takarak sehpanın daha kullanışlı hale gelmesini de sağlayabilirsiniz.

 


Source

Resimde gördüğünüz gibi bu projeyi yapan kişi çıtayı en üste taşımış. Ufak şeylerle yetinmeyip, "ben bundan veranda önü yapayım" demiş ve yapmış. Gerçekten hayal gücümüzün önüne kimse geçemez. Yapan kişiyi tebrik ediyorum benim çok hoşuma gitti bu fikir. Şimdilik böyle bir imkanım yok ama bu tarz evde oturanlar böyle bir şey yapabilirler. Biraz emek istediğini kabul ediyorum ama imkansız değil bence.


Source

Son olarak yaptıklarımızı renklendirmekten bahsedeceğim. Gördüğünüz gibi basit görünen bir projeyi renklendirme çalışması ile daha göze batan bir şey haline getirmişler. Sizlerde bu tarz değişik boyamalarla yaptığınız projelere farklı bir hava katabilirsiniz.

 

Sevgiler,


 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/06/26/palet-kullanarak-yapilan-ev-dekorasyonlari/

Sort:  

Excelente, en mi país ya se están utilizando para diversos propósitos....

bardaklık çok iyi olmuş bence
güzel dekorasyonlar bazılarında paket olduğu bile anlaşılmıyor

Evet gerçekten öyleler ben de çok beğendim :)

Cok guzeller bir ara bende düşünmüştüm balkonum icin uygun fiyata palet bulmaya çalışmıştım. :)
Yapimi cok da kolaya benziyor belki daha sonra tekrar düşünebilirim

Büyük yapı marketlerde bulunabilir onlarda biraz zam getirmişlerdir dekor için alındığını biliyorlarsa ya da fabrikalarda falan vardır ancak. Bende düşünüyorum ileride sehpa gibi ama bakalım. Normal pazar kazasından puf yaptım heralde onu da yapabilirim :D

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 26 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür ederim :)

Çok güzel balkon deklarasyonları


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57258.35
ETH 3065.68
USDT 1.00
SBD 2.33