Köpeklerin Saldırısına Uğradım | Dog's Attack!

in #tr5 years ago (edited)

Merhabalar.
Bugün başıma gelenleri bir bilseniz. Öncelikle telefonumu çamaşır makinesinde yıkama gafletinde bulundum. Makineden çıkan ses olmasa belkide saatlerce yıkanıcaktı. Çıktım baktım çamaşır makinesinin penceresinde telefonumu gördüm. Ah! O an hissettiklerimi sizlere anlatamam. İçim ciddi anlamda cız etti. İçindekilerin yanı sıra telefonuma da üzüldüm. Alalı daha 5 ay olmuştu. Yeni olmasa inanın hiç üzülmezdim. Eski telefonumda çantamdaki su açıldığı için ıslanmıştı. Dışarıda olduğum için bir şey yapamamıştım. Bataryalarını çıkartıp eve geçene kadar çantama koymuştum. Eve geldiğimde ise pirinç dolu kavanoz da 5 -6 saat bekletmiş ve olumlu sonuç almıştım. Tabi çamaşır makinesinde 15 dakika deterjan ve yumuşatıcı ile yıkanmış bir telefondan sonuç alır mıyım bilmem. Yine de pirinç dolu kavanoza koydum ve saatlerdir orada tutuyorum. Umarım düzelir de bir süre telefonsuz kalmak zorunda olmam. Neyse gelelim başlıkta bahsettiğim olaya.


Aslında başlıkta sizlere clickbait(Türkçe anlamı; tık yemi, tık tuzağı) attım. Gerçi bir nevi saldırıya uğradım ama benimki sevgi saldırısı oldu. Bugün yaşadığım aksilik üzerine, sevgi saldırısı bana çok iyi geldi. Paylaşılamamanın verdiği mutluluğu sonuna kadar yaşadım. O anları da sizler ve kendim için video klibi olarak hazırladım.

Gördüğünüz gibi videoda kucaklaşmalar ve az da olsa kıskançlıklar mevcut. Evet gerçek anlamda kucaklaştık! Neyse ki kıskançlık sadece hırlama ile kaldı da birbirlerine zarar vermediler. Gerçi Atlas'ın kıskançlığı Duman'nın pek de umurunda değildi. Onun tek derdi oyun oynamak ve Atlas'ı kemirmek oldu. Demek ki Atlas'ın gözünde ki minik yaralanmalar bu tarz oyunlardan dolayı olmuş. Ben böyle enerji dolu bir köpek hiç görmedim. Buraya geldiğim zaman sadece bahçede havlar dururdu. Benimle yakın olduktan sonra delirdi diyebilirim. Zaten onu bahçede bekçi gibi olsun, ses yapsın diye tuttuklarını tahmin ediyorum. İlgilenildiğini ve oynandığını hiç görmedim çünkü. Belkide denk gelmedim, yinede günahlarını almayayım öyle değil mi? Bu aralar aramız iyi olduğu için bizim evin önünden ayrılmaz oldu. O kadar akıllı ki pencereyi açıp bakacağım zaman pencerenin tık sesine hemen yukarı bakıyor.Videonun sonunda dikkatinizi çekmiştir. Ne zaman ismini söylesem gülümsüyor gibi. Bir de videoyu hazırlarken dikkatimi çekti. Son an resmen göz kırpmış.

Sırasıyla kucaklaştığımız ve Duman'nın ıslığa karşı tepki videosunu da buraya ekliyorum. Eve gitmeden saatlerce oynasam yinede bu bıcırığın enerjisi asla tükenmeyecek biliyorum. Eve geldiğimde bile aşağıda hala aktif bir şekilde Atlas ile oyunlar oynuyordu. Bu arada videolarda burun çekmeler olmuş maruz görün. Video öncesi koşturma oyunundan ve gripten dolayı soluk alışlarım fazla yansımış olabilir. Ben bu günlük sevgi limitimi sonuna kadar doldurdum.


Yazılarımı takip edenler bilirler. Kontes ismini verdiğim dişi bildiğim ama dişi olmayan köpek bir süredir gelmiyordu. Gelse de Atlas hırlayıp kovuyordu. İşte o bugün geldi. Zaten aşağı inmeme o sebep oldu. Geçen gün gördüğümde o kadar ezilmiş hali vardı ki içime dert oldu. Bugün de biraz zayıflamış geldi gözüme ve dayanamadım bir şeyler indirdim. O sırada Atlas yine hırlayıp diş gösterse de tersleyerek tepki gösterdim. Bu tepki üzerine biraz yumuşadı gibi. Bugün bina önünden kovmadı mesela. Oda kıyamam kovulmayınca ürkek ürkek hemen yer edinmeye başladı.



Karnını doyurduktan sonra yatsınlar diye yere serdiğim battaniyeye gidip yattı. Son günler boynu bükük keyifsiz geziyordu ya biraz yemek ve biraz başını okşamadan sonra gerçekten az da olsa keyiflendi. Öğleden şu saate kadar(04.05) hala burada uyuyor ve Atlas onun biraz daha ilerisinde uyuyor. Kovmamış olmasına çok seviniyorum. Terslemek istemesem de mecbur kaldım ama işe yaradığı için pişman değilim. Kontes uyurken biz de diğerleri ile oynadık. Videolarda böyle ortaya çıkmış oldu.

Günden geri kalanlar.


Şu Duman'dan kurtulmamın bir yolu var mı acaba? Lütfennnn!

Atlas'ın benden kurtulma planları içerisine girdiğini duydum! Ona yardımcı olmazsınız değil mi? Onunla uğraşmayı ve oyun oynamayı çok seviyorum çünkü.
 
Sevgiler, TUĞBA


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/01/24/kopeklerin-saldirisina-ugradim-dogs-attack/
Sort:  

Hocam Allah aşkına bu nasıl başlık ya :S Gerçekten korktum yani. Buna benzer haberler yakın zamanda sıklıkla duyduğum için gerçek zannettim.

İyi olmanıza sevindim.

Öncelikle teşekkür ederim. Biliyorum hocam bu yüzden dikkat çekeceğini düşündüm. Aslında köpeklerin sevgi ile nasıl oldukları görülsün istedim. Bu aralar sürekli onlardan bahsetmemin sebebi de budur. Onların oluşturduğu algıya böyle algı ile karşılık vermeye çalışıyorum. Tamda bunun için bir yazı yazıyordum bende. :)

Şu arkadaş da başlığa katkıda bulunmuş adeta :)
image.png

Yaaa evet onu videodan iyi yakalamışım :))

videoda onlar sevindikçe ben de izlerken mutlu oldum 🤗
bu arada tekrar geçmiş olsun telefonu makinede gördüğün anı düşündüm de🙇‍♀️
tekrar tekrar cepleri kontrol ediyordum şimdi daha da dikkat ederim galiba..

Ben her konuda dikkatsiz ve sakar birisiyim. Hatta adım sakara bile çıktı. :) Cepleri kontrol etmek hiç aklıma gelmedi. Annem yapsa cepleri kontrol eder, giysileri ters çevirir öyle atar. Ben çamaşırların hepsini aldım attım makineye :)

:)) ben de ters çevirir atar ceplerini paranoyakça kontrol ederim:)
hatta en sevdiğim şeyleri, sadece elde yıkama programında çalıştırmaktan mutlu olan birisiyim🙆‍♀️

Yazının devamını okumasaydım geçmiş olsun yazacaktım😁 ne mutlu sana çok faydalı oluyorsun o canlara.🥰 İnsana mutluluk veriyorlar enerjileri çok güzel 😍

Onlarda bana faydalı oluyorlar. Mesela beni çok mutlu ediyorlar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94