Kitapseverlere Duyuru!

in #tr6 years ago

Merhabalar,
İyi akşamlar arkadaşlar.

Geçenlerde kitap sitelerinde gezinirken Bkmkitap'ta 31 Mayıs tarihine kadar kargo bedava kampanyasını gördüm.
Bunu görünce dayanamadım tabi hemen sipariş verdim. Öncelikle siteyi tercih etmemin sebebi her zaman uygun fiyatlı olması. Çoğu kitapları başka sitelerle kıyaslayıp ona göre alırım ama ağırlık olarak alışverişlerimi Bkmkitap'tan yapıyorum.
Kitap alma düşünceniz var ise hazır kargo bedavayken inceleyin derim.

Kitap için alışveriş yaparken her zaman alınıp okunacaklar listeme sadık kalmaya çalışsam da malesef kalamıyorum. Yine de bu sefer listemde neler varsa onları sipariş ettim.

Geçelim benim verdiğim siparişlere;

bkm.PNG

İlk siparişimi bu şekilde verdim. En başta ki Yakıcı Sır - Stefan Zweig'in kitabı ücretsiz.

Belli bir miktar alışveriş sonrası site size bazı kitapları ücretsiz veriyor.

b1.PNG
b3.PNG
Ben Yakıcı Sır'ı tercih ettim. Zaten Stefan Zweig hayranı olarak benim için çok iyi oldu bu kampanya.



bkmm.PNG


Daha sonra dayanamadım tekrar gördüğünüz iki kitabı aldım.

bkmmm.PNG

Bu son diyerek tekrar üç kitap daha aldım. Ne kadar dayanamasam da bu sefer listemde ne eksikse onu tamamladım.

bkmmmm.PNG

Bugün de Bilge Adamın Korkusu serisinde ki bir kitabı daha sipariş verdim. Mobilden yapılan tüm siparişlere çiçek açan kalem verdikleri yazıyordu. Geldiğinde göreceğiz bakalım nasıl bir şeymiş.

idefx.PNG

Battı balık yan gider dedim akşam üzeri tekrar idefix sitesinden alışveriş yaptım.
Bu alışveriş tamamen Zamanın Efendisi Hugo Cabret ve Buluşu içindi. Hiç bir yerde bulamıyordum. Sürekli tükeniyordu bulmuşken ve indirimde iken almak istedim. Daha sonra bulamazsam içime otururdu biliyorum.

Kalanlar yine listemdeki kitaplardan ibaret.

Ben kitap olunca dayanamıyorum. Beni bu konuda sadece kitapsever arkadaşlar anlar.
Okumam gereken kitaplar var ve ben hala kitap almak istiyorum. Aldıkça çok mutlu oluyorum nedense.

Hele bir de listemi görseniz.
Benim o listeyi tamamlamam için sanırım milyoner olmam gerekecek.
Bir gün belki görmek isterseniz sizlere Alınacak Kitaplar listemi paylaşabilirim.

Kitaplar elime ulaştığında tekrar bir yazı hazırlarım.
Şu an öyle heyecanla bekliyorum ki kargoları sizlere anlatamam.

Okuyun arkadaşlar, okuyun. Tabi benim gibi kitap alma hastalığına kapılmayın sakın. Malum kitaplar cep yakıyor.

Aslında yayınevleri kitapları uygun fiyata bassa da herkes daha fazla kitap okusa.
Kitaplar bazen çok pahalı geliyor bana.

Mesela Taht Oyunları'nın hastası olarak bir kitap var almak istiyorum ama fiyatı 75 TL. Sırf bu yüzden sürekli almaktan vazgeçiyorum. Yahu kitap dediğin biraz ucuz olmalı.
Tamam emek var ama bazı yayınevleri gerçekten çok abartıyor şu fiyat konularını.

Neyse güzel alışverişimin üzerine sitem edip kötü hissetmek istemiyorum.
Şu an çok mutluyum.

İyi geceler.

Sevgiler,
Bar and Lounge Logo.png








Sort:  

İlk fotoğraftaki listede Harry Potter'ı gördüm. 😍

BKM'den bu zamana kadar iki sefer alışveriş yaptım fakat kitaplar hasarlı geldi. Aslında hasar denilemez fakat çok küçük detaylara bile takılırım. Kitabın kenarları birazcık zedelenmişti sanki. Bu koliyle kitap getirmediklerinden kaynaklanıyor sanıyorum. Size kargo hangi şekilde geliyor? Direk kitapların sarılı olduğu koruma ile birlikte mi yoksa koli ile birlikte mi?

Duyurunuz için çok teşekkürler. Kitap siparişi yaparken çok fazla kitap siparişini topluca yaptığım için kargo bedavaya geliyor genellikle fakat işine yarayan kişiler olacaktır. Özellikle BKM'nin belli bir miktar alışverişten sonra hediye kitap özelliğine bayılıyorum. Geçenlerde ki alışverişimin yanında Amok Koşucusu'nu da almıştım.

Evet Harry Potter'i çok seviyorum. Bir türlü seriyi kitap olarak okuyamamıştım. Ufaktan alışveriş yaptıkça seriyi tamamlayıp başlamayı düşünüyorum.
Çok üzüldüm kitabının hasarlı gelmesine.
Bende o konulara çok takılırım.Bana hiç hasarlı kitap gelmedi.
Genellikle koli + baloncuklu poşet içerisinde geliyor. Sadece ufak bir alışverişimde baloncuklu poşet ile PTT poşetine konmuştu. Onlar da sorunsuz şekilde elime ulaştı. Bu konuda yine de özenli olmaları gerekiyor. Eskiden bir çok ekstra ayraç gönderirlerdi son siparişlerimde onuda boşladılar. Yine de fiyat ve kampanyalar için bırakmıyorum siteyi. Şu ana kadar sorun yaşamadım ve umarım yaşamam çünkü keyifle alışveriş yapıyorum.

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.

Elinize sağlık güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş.

Etiketledim zaten :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67920.11
ETH 3854.77
USDT 1.00
SBD 3.69