Kitaplığıma Yeni Eklenenler

in #tr6 years ago

DSCF2301.JPG

Merhabalar.
Tekrar kitap alışverişi ile karşınızdayım.
Geçen gün bahsettiğim asıl kargom geldi ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.

Kitapları sık sık alışveriş yaptığım BKM Kitap sitesinden aldım.
Aslında ben tek bir kitap almak için siteye girmiştim ama her zaman ki gibi dayanamayıp başka kitaplarda sipariş ettim.
Zaten asla sadece almak istediğimi alıp çıkamıyorum böyle sitelerden.

Neyse detaylarla aldıklarıma geçelim ;

DSCF2287.JPG

DSCF2289.JPG

DSCF2291.JPG

Kitaplar sağlam bir şekilde paketlenmiş.

DSCF2293.JPG

DSCF2325.JPG

Size almak istediğim iki kitaptan bahsetmiştim.
İşte almak için siteye girdiğim kitaplar bunlardı.
Ben Yüzüklerin Efendisi film serisinin hayranıyım.
Zaten benim gibi bir çok kiş için bu seri bir baş yapıt.
Ama malesef ben bu baş yapıtın kitabını hiç okuma
Bu aralar filme özlem duyduğum için bir de kitabını okumak istedim.
Ve bu eseri elimde bulundurmak, ömrüm boyunca saklamak istedim.

Tolkien bir yorum yapma cüretini kendimde bulmam ama okuduktan sonra yorumunu buraya yazacağım.

Aşağıda ki ktiaplar alışveriş sırasında kendimi kaybetmem sonucu ile alındı.

DSCF2328.JPG
DSCF2329.JPG

Ben İthaki Yayınları'nın Bilim Kurgu Klasikleri serisini çok beğendim.
Böyle bir seri çıkartmış olmaları çok güzel oldu.
Kapak tasarımlarını yapan kişileri de ayrıca tebrik etmek istiyorum.
Sade ama hoş bir kapakları var.
Fırsat buldukça İthaki Yayınları'nın bu serisini okumayı düşünüyorum.
Klasikler serisinden ilk okuduğum kitap Aldous Huxley- Cesur Yeni Dünya olmuştu.

DSCF2332.JPG
DSCF2333.JPG

Türkiye İş Bankası'nın modern klasikler serisini okuyup bitirmeyi düşündüğüm için her kitap alışverişimde mutlaka bu seriden bir iki kitap almaya özen gösteriyorum.

Her seferinde alıp sonra vazgeçtiğim Otomatik Portakal kitabını bu sefer fazla ertelemeden aldım.
Stefan Zweig- Satranç bu yazarın kitaplarını okumayı seviyorum. Hatta elimde bir kaçtane kitabı bulunuyor. Okumadığım kitabı kalsın istemiyorum bu yüzden okumadığım kitapları almaya çalışıyorum.

Dostoyevski hakkında fazla söze gerek yok sanırım. Henüz kalemiyle tanışmayanlar mutlaka tanışmalı.
Yer Altından Notlar eserini ise @miniklady 'ciğime aldım.

DSCF2335.JPG
DSCF2336.JPG

Nietzsche aforizmalar sitenin 1TL kampanyası ile aldım.
Diğer iki kitabı arkadaşım tavsiyesi üzerine aldım.

DSCF2338.JPG
DSCF2341.JPG

Hasan Ali Toptaş- Ben bir Gürgen Dalıyım Ben çocuk kitaplarını okumayı çok seviyorum.
Yalnız bu kitap çocuk kategorisinde değerlendirilsede her yaştan insanın okuması gereken bir kitap olduğu söyleniyor. Hem Hasan Ali Toptaş'ın Klasikleri çevirilerini çok beğendim.
Bir de kendi elinden çıkmış eseri okumak istedim bu yüzden ilk bu kitabı aldım.
Diğer kitaplarınıda merak ediyorum.
Elimde olsa tüm kitapları alacağım!

Küçük Prens'i ben zaten okumuştum bende var ama bu sefer kitabı @miniklady için aldım.

Kurnaz Tilki Bizim bir miniğimiz var ismi Azra onun için aldım kitabı ama kitap umduğum gibi gelmedi. Ben alırken normal büyük boy masal kitabı bekliyordum ama ufacık cep kitabı boyunda geldi. Bir dahakine alırken daha dikkatli olacağım bu konuda.

DSCF2343.JPG
DSCF2346.JPG

Dönüş - Robert Charles Wilson Üçleme olarak satışa sunulan ve seri olduğunu aldıktan sonra öğrendiğim kitap. 3 Kitabı aldıktan sonra okurum artık. Seri okurken elimde diğer kitapları bulunmadığında rahat okuyamıyorum. Elimde hemen geçiş yapacağım başka kitabı olursa okuyabiliyorum.

Fahrenheit 451-Ray Bradbury Bilim Kurgu severi olarak merak ettiğim bir kitaptı.
Hazır alışveriş yapıyorken almak istedim.

Benim aldıklarım bu kadar.
Önerdiğiniz kitaplar varsa çekinmeden önerin mutlaka okumaya çalışırım.
Son kargom kaldı oda geldikten sonra artık bir süre kitap almayı düşünmüyorum.
Zaten bu alışverişimden öncede öyle söylüyordum ama dayanamadım. :)


Sevgiler,
Tuğba

Sort:  

Kitap candir, hayattir, en buyuk hazinedir.tebrikler

Katiliyorum tesekkurler 😊

Ben de kitap özeti okumaya çalışıyorum. Yabancı kaynaklı. Her kitabın can alıcı noktalarını

Satranç Kesinlikle mükemmel bir kitap👍

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62606.46
ETH 3024.95
USDT 1.00
SBD 3.90