Kaçış - Scott Sigler | Kitap Yorumu

in #tr6 years ago

Ayın üçüncü kitabı Kaçış oldu. Uyanış kitabını okuduktan hemen sonra serinin ikinci kitabı olan Kaçış'a geçtim. Bu kitabı uyanıştan daha çok severek okudum. Artık olaylar bir şekilde netleşmeye ve adından da anlaşılacağı gibi kaçışın başlamasıyla beraber aksiyon başlıyor. Bu yüzden de okurken ilk kitaba göre daha fazla zevk aldım.

 


Kitabın Konusu ;

Uyanan doğum günü çocukları kaldığı yerden devam ediyor. Em ve grubunda ki 150'yi aşkın çocuk bu kez özgür bir dünya da gözlerini açarlar. Kendi ölümsüzlükleri için onları öldürmek isteyen Yetişkinler de çok geride kalmıştır. Ölüm ve kanın ardından bakir topraklara kavuşurlar. Burada kendilerine yeni bir hayat kurmayı planlarlar. Plan kurmasına kuruyorlar ama çok geçmeden acı gerçekler gün yüzüne çıkar: Ne ardında bıraktıkları Yetişkinler uzakta kalmış ne de bu topraklar umdukları gibi bakir topraklardır. Em artık liderlik konusunda çok sınanacaktır. Bu lider hem bakir topraklarda ki hem de dışarıdaki görünmez düşmanlarla baş etmek zorundadır.

 


Benim Yorumum;

Bu kitapta Em'in iki erkek arasında ki gel gitlerine çok sinir oldum. Okurken "karar vereceksen bir karar ver artık!" dedim. Gerçekten ikilemde kalma durumu artık kitaplarda beni bıktırıyor. Neyse Bunun haricinde baş karater fazla gözüme batmadı ama inanın bu kararsızlığı bana cinnet geçirdi. Bir de ilk kitapta da nefret ettiğim dindar bir çocuk vardı ve bu mal karakter beni çok gıcık etmişti. İkinci kitapta nefretim bin kat arttı diyebilirim. Gerçekten bir şeye kendisini gözü kapalı fazla kaptıran insandan korkacaksın. Böyle cahiller yüzünden her zaman bir şey yaşanıyor tıpkı bu kitapta da olduğu gibi. Dindar derken beni yanlış anlamayın. Demek istediğim körü körüne kendisini cahilce kaptıranlara ve bu cahillikleri yüzünden çevresine zarar verenlerden bahsediyorum. Neyse ne demek istediğimi az çok anlamışsınızdır ya da kitabı okursanız anlarsınız. Uyanışın ardından bir çok sorunun cevabını bu kitapta buluyorsunuz. Her şeyin sebebini bu kitapta öğreniyorsunuz. Adrenalin sürekli devam ediyor ve her an bir şey keşfetmeleri kitabı daha da sürükleyici hale getiriyor. Kitap biterken bazı sorular havada kaldı mesela iki ırkın dost mu düşman mı olduklarını kavrayamadım. Üçüncü kitabı merakla bekliyorum çıkar çıkmaz mutlaka onuda okuyacağım. Tekrar dile getiriyorum umarım bu kitabın filmi çıkar. Tabi film yetenekli kişiler tarafından yapılırsa güzel olur. Kitap okuyanlar bilir bazı kitaplar filme çevriliyor ve hayal kırıklığı oluyor bizim için. Umarım bu kitapta öyle şey olmaz!


İkinci kitap, tasarım olarak çok değişik geldi. En sevmediğim şeylerden bir tanesi serilerin birbirlerine uymaması. Ya hepsini aynı yap, ya da bırak ilk kitap gibi kalsın. Tamam mıknatıs olayı güzel düşünülmüş ama ilk kitapta bu özellik yok. Neden böyle bir şey yaparlar ki?

Kitaba puanım; 10/9


Sevgiler,

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/06/19/kacis-scott-sigler-kitap-yorumu/

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 19 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62853.43
ETH 3013.11
USDT 1.00
SBD 2.50