Gün Batımını Yakaladım!

in #tr6 years ago


Bugün odamın bir köşesine kıpkırmızı ışık vurunca merak edip camdan baktım. Bir de ne göreyim gün batımı ama öyle böyle değil çok güzeldi. Eski evim de her yanımız da bina olunca ve birinci katta oturunca bu manzaralardan hep uzak kalıyordum. Şimdi ise yüksek ve teras kata sahip olduğumuz için bu güzellikleri yakalama şansım oluyor. Bugün de kaçırmasan heme telefonum ile resim çektim. Telefon ile pek güzel görüntü yakalayamasam da aklıma fotoğraf makinem geldi. Bir koşu gidip onu aldım ve terasa çıkıp gün batımının güzelliğini çektim. Fujifilm kendinden lense sahip bir makine ile çektim. Sizlerle paylaşmak üzere resimleri aşağıya ekliyorum.

 



Vakti gelince gitmenin adıdır gün batımı ömürden, gönülden, günden. Can Yücel

Sevgiler,

 

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/09/26/gun-batimini-yakaladim/

Sort:  

tuğba hanım iyi postlar wordpress'ten yazı paylaştığımda resimler steemit'te çıkmıyor, steemit'ten tekrardan ben düzeltmek zorunda kalıyorum bunun bir çözümü varmı yardımcı olurmusunuz ?


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Traile katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43