Biraz Tebessüm

in #tr6 years ago (edited)

Dün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'ydı.
Biraz geç kalmış olsam da tüm çocuklarımızın ve ruhu hep çocuk kalanların bayramını kutluyorum.

Atam çocuklar hakkında öyle güzel söylemiş ki katılmamak elde değil;

"Yarının teminatı olan çocuklarımıza yarının gözüyle bakalım ki yarınlarımız aydınlık olsun!"

Bir kendimizin değil tüm çocukları sevelim ve sevindirelim.
Onlar şu hayatta ki en masum varlıklardan bir tanesi.
Bu özel gün de bile biliyorum binlerce çocuk işçi bayramın ne olduğunu bilmeden o kadar ağır ve kötü şartlarda çalışıyor ki. Bu bizim utancımız olmalı.
Dünyada'ki tüm kötü şartlarda olan ve çocukluğunu yaşayamayan tüm çocukların o halde olmasının tek sebebi bizleriz.
Tüm insanlık suçlu bu konuda.
Onlarsız bir dünya düşünemiyorum.
Allah hepinizi korusun çocuklar. Umarım hepinizin kaderi çok güzel şekillenir.

20180410_141801.jpg

Benim çocuğum da Şila.
Bu gün onun resimlerini paylaşmak ve biraz içinizi ısıtmak istedim.

20180410_141821.jpg

Canım kızım yazın gelmesini büyük heyecanla bekliyor çünkü o sıcağa bayılıyor.
Geçen penceremden yatağıma güneş yansımış, bir baktım sır üstü dümdüz uzanmış güneşleniyor.
Kendisi ufacık güneş ışığından bile keyif alabiliyor.

20180410_141843.jpg

Diğer sevdiği şey de cam önünde ki kuşlar.
Biz kuşlar için balkonun mermerine ve penceremin önünde ki mermere bulgur kaynatıp koyuyoruz. Onlar da hemen gelip yiyorlar. İşte benim kızım da cam önüne oturup onları izlemekten çok keyif alıyor. Bu resim de kuşları izlerken biraz içi geçmişti.

20180419_141209.jpg

Makineyi görünce meraklı gözlerle Yemek mi o? bakışını çekmesem olmazdı!

20180420_000257.jpg

Size söylemiştim sıcağı çok seviyor. Mutlaka akşam örtünmeli yoksa zorla bir yerlere girmeye çalışıyor. Misal yatak örtümün kenarından yatağa girip içinde uyuyor. Ya da ben uzanırken üzerimde battaniye varsa mutlaka ayaklarımın arasına giriyor. Nasıl nefes aldığını sormayın inanın ben de şaşırıyorum. Acıkmadığı sürece saatlerdir orada havasız uyuyabiliyor.

20180420_000307.jpg
Eh, kızımın uykusu geldi.
Biz yatmaya gidelim.
İyi geceler.

Sevgiler,
Bar and Lounge Logo.png

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 5.05 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.01
Server time: 01:59:37
Account Level: 0
Total XP: 13.15/100.00
Total Photos: 2
Total comments: 3
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir blog olmuş. Bir sonraki yazınızda tercih ederseniz, 'cointurk' etiketini kullanmanız ailemizi daha da büyütecektir.

İnceliyorum teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68308.81
ETH 3883.32
USDT 1.00
SBD 3.71