Günaydın

in #tr7 years ago

DShPRDuWkAAzzUn.jpg
görsel

Günaydın SteemitTR Ailesi
Ben kahvemi alıp geçtim bilgisayar karşısına güzel yazılarınızı okumaya.
Bu arada bu sabah biraz kar çiseleyince ister istemez mutlu oldum ama bu mutluluk maalesef ki kısa sürdü.
Sanırım bu sene bembeyaz bir manzara göremeyeceğiz.
Hoş bir yandan seviniyorum da yağmadığı için.
Yağarsa bu sefer dışarıda kalan insan ve hayvanlara üzülüyorum.
Hadi insanlar bir şekilde bir yerlere barınabiliyorlar kar yağdığında ama ya hayvanlar ne yapsın.
Ağızları var dilleri yok.
Şu hayatta en çok onlara üzülüyorum.
Ay ne oldu yine?
Ne güzel güne biraz da olsa enerji ve mutlu uyanarak başlamıştım.
Şimdi içimde bir burukluk oluştu.
Zaten böyle adaletsiz bir dünyada iyi bir insan olup da çok mutlu uyanabilene aşk olsun.

Sevgiler

Sort:  

FenomenRusen Fenomen Ruşen tweeted @ 02 Jan 2018 - 07:33 UTC

#günaydın #karikatür #SelçukErdem https://t.co/TLAomSSldx

Disclaimer: I am just a bot trying to be helpful.

She already gave source link in post buddy :)) @twitterbot

  • "Görsel" means Image Source in turkish language .

Yardımın için teşekkürler :)
img_5a42391e54866_1514289438.jpg

No pırıblım ..:)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58443.62
ETH 2524.10
USDT 1.00
SBD 2.34