Sort:  

Tehdit konusunda az önce @onlinegamer haklı olduğu için düzenleme yaptım. Sonra senin yorumun geldi. Bu konuda haklısınız bişey demiyorum.

7 gün bekleme sebebimi açıkladım sıkıntı yok. Senin tehditlerin hiç de umrumda değil, sana olan tavrımı zaten açıkladım yeterince.

Mesajımı düzenledim ama sen dedin diye değil, diğer arkadaş bunu dedi diye.

Ben beklemeyi tercih ediyorum şu anda. Sen de bekleyebilirsin, bundan zararlı çıkacak olan sen ben değil toplumumuz olur maalesef. Sonrasında yok şöyleydi yok böyleydi de kabul etmeyeceğimi de belirtirim.

fikrini beğenmemiş ve downvote vermiş. sistemin herkese verdiği bir hakkı kullanan kişileri tehdit etmen doğru değil. bunun sonucunda dediğin gibi zararlı olan topluluk olacaktır. ve senin böyle bir hakkın yok. biraz sakinleşince baştan düşünmeni tavsiye ederim. sonunda kararın değişmezse sana da yapma diyemem, buyur yor kendini. ama bence değmez.

türk topluluğundan çıkan ilk projeler @jumbot ve @peri'dir denebilir. bu iki proje de @damla tarafından kurulup merkezleştirilmiş bir sunucu tarafından ezildikleri için gelişimleri yavaş olmuş ve sonunda biri @kusadasi'ndan destek alıp yürümüş diğeri ise bitmiştir (belki dönüşü muhteşem olur). bu iki proje ilk çıktıklarında bizi isyankar ilan etmişlerdi. @damla merkezsiz olması gereken steem topluluğunu bir merkezden yönettirmiş ve sonunda taaaaaa bugün senin projene bile zarar vermek üzere. olaya bir de topluluğun gelişimi açısından bakmanı öneriyorum. bireysel bir şekilde ilerlemesine kimse bi şey demez zaten. @damla ne katmış elle turulur bir örnek veremiyorsunuz. ama zararını şöyle anlatayım: eğer o sunucu biz isyan ettiğimizde kapansaydı bugün 10 tane projemiz varsa 100 tane olurdu belki de.

@damla'nın kattıklarını anlamadıysan bunu sana anlatarak zaman kaybetmek istemiyorum. evet doğru steemit türkiye discordu merkezleştirilmişti bunun sebebi ise diğer abuseci arkadaşlardı @damla hastaydı ve hastalıklarıyla uğraşıyordu. @damla'yı o zamana kadar kesinlikle tanımıyordum. Hakkından hep güzel bahsedilen tek isimdi. @damla dönünce herşey gitti. onusuz insanlar temsili olarak onursal üye halini almıştı. @damla olaya el attığında herşey daha güzel oldu. evet @peri hesabını kurdun ve güzel işler yapmaya başlamıştın, ilk katılımcıları arasında bende vardım hatırlıyorsam. @damla gelene kadar sorunlar devam etti. sen ise kuşadasında çalışmak için @peri'yi ihmal ettin olan @peri'ye oldu.

@kusadasi ile çalışmaya başladığım sırada hayatımda bazı olumsuzluklar olmaya başladı. zaten oradaki işimi bile tam yapamadım. tam olumsuzluklar bitiyor derken evime hırsız girdi. son haftaki ödemeyi neredeyse hiç çalışmamama rağmen yaptılar sağ olsunlar. daha öncesinde dışarıdan içeri sbd sokardım o zamandan sonra hep içeriden çekmek zorunda kaldım. o zamandan beri bilgisayarım yok ve götü hala toplayabilmiş değilim. buna rağmen telefonla baya bi süre devam ettim bence. @peri'nin bu konuyla alakası yoktu ama onun da açıklamasını yapmış oldum. aslında @kusadasi ile çalışırken kazandığım ne varsa yarısını kendime alıp yarısını @peri'ye verecektim. maalesef ne kendime ne de @peri'ye yaradı.

@damla'nın fiilen ne kadar çalıştığını bilmiyorum. başında/içinde bulunduğu projeleri de pek takip edemedim. benim de genel izlenimim yardımsever ve zeki bir insan olduğu yönünde. genel olarak insanların da yorumları kendilerine yardımlarının dokunduğu yönünde. bunlar inkar edilemez kesinlikle. son paylaşımından sonra kendisini çok iyi anlama fırsatım oldu. ondan sonra önceki gece okuduğum bu post da dahil hakkındaki her şey silindi benim için. zekasını silah gibi, anahtar gibi kullanabilen insanlardan kork diyorum başka da bir şey demiyorum sana eray. bırakalım insanları, yapılanları konuşmayı; fikirleri ve geleceği tartışalım. geçip giden şeyleri konuşmak hiçbirini geri de getirmez. düzeltmez de.

Bunu bana değil bunu defalarca yapanlara söyle önce. @try-market TR porjelerini inceliyorum vıdı vıdısıyla downvote ile tehdit etmedi mi milleti? O zaman niye sesiniz çıkmıyordu?


Tehdit etme konusu kimseye yönelik değildi, cesareti olan varsa yorumuma downvote atsın dedim. O anda gelen downvote'a karşılık olarak bir anlık sinirle yazılmış bir şeydi, bu konuda @onlinegamer'a hak verdiğim için sildim yorumumu.

Konu bununla alakalı ise o downvote lar kalkardı zaten. 6 gün falan gibi bir süremiz var. Ne olacaksa olur artık.

Herkes burayı birbirinin kuyusunu kazmak için kullanıyor.


Bu olaydan vazgeçersem sadece TR etkilenmesin diye vazgeçerim.

Ama artık herkes yerini bilecek.

benim zaten uzun zamandır sesim çıkmıyor. bu konudan da seninle ilişiği dolayısıyla downvote alma tehlikesi olan arkadaşım sayesinde haberdar oldum. umarım dediğin gibi oylar geri çekilir ya da onlar geri çekmezlerse bile senin öfken durulur, bi şeklde huzur ortamı tekrar sağlanır.

Benimle ilişkisi nedeniyle downvote alacak kişi ne demek ya?

Böyle bir mantık mı var, bunu söyleyenleri mi savunuyorsunuz hala?

Kim hangi yüzle neyine güvenerek bu tehditleri yapıyor.

Şöyle bir düşünün bakalım kim haklı diye?

kimseyi savunmadım. @try-market'in yorumundan öyle bir anlam çıkıyor. sadece anladığımı yazdım. sırf seninle iletişimi var diye insanlara zarar vereceklerini de sanmıyorum. sana da zarar vermek istediklerini düşünmüyorum kimsenin (sadece bu post altındaki yorumlardan gördüğüm kadarıyla). aranızda bilmediğim bir husumet varsa o başka. o da benim savunabileceğim ya da yerebileceğim bir şey değil bilmeden.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97