Şanlıurfa..

in #tr7 years ago

Çok seyahat ediyorum ama Şanlıurfa'ya hiç gidememiştim ve de merak ediyordum.
16 Ocak 2018 de (dün) iş ziyareti olarak günübirlik gittim. E tabiki oraya gidince mutlaka balıklı göl ziyareti yapılmalıymış, bende öyle yaptım.

4.jpg

Balıklı göle bakarken hemen yanıma bir çocuk geldi ve gölün tarihini anlatmaya başladı.
İçinde efsanelere konu olan sazan türü balıklar bulunuyor. Balıklara halk tarafından saygı gösterilir ve yenilmiyormuş. Rivayete göre Hz. İbrahim ateşe atıldıktan sonra, bir mucize gerçekleşir ve etraf güllük gülistanlık ve odunlar da balık olmuş.
2.jpg

150 metre uzunluğunda ve 30 metre genişliğindedir. Derinliği 3-5 metre civarında
6.jpg

5.jpg

3.jpg

1.jpg

Şanlıurfa'ya gidince mutlaka ciğer yenilirmiş, bende öyle yaptı. Tadı gerçekten harika:)
7.jpeg

Ha birde unutmadan.. Mutlaka baklava yemenizi de tavsiye ederim.
9.jpeg

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by truemantr from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Akşam akşam canım baklava çekti :)

Efsane lezzet :))

Guzel bir yermiş , gidip görmek isterdim 👍

Daha da vaktim olsaydı da kalsaydım oldum. Beğendim güzel bir yer..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82