May 26, 2016 Saturday( 26 Mayıs 2018 Cumartesi )

in #tr6 years ago

Hello everybody,
May 26, 2016 Saturday
I woke up today at 12 o'clock today because I didn’t sleep early last night . I got a short shower after I woke up and I started to prepare for going out . After a while I got out of the house and headed for the center.

We should have got to at the center with Merve and we went to the café. I was fasting, but she didn’t.She said something to drink and we had started to chatting. When we thought about what to do, we had Deadpool and Huruk movies that we decided to go to the cinema. I wanted to go to Hürkuş but Merve said Deadpool was very nice and fun and we decided to go to Deadpool.

The clock is 3 o'clock until we get a ticket for the 16:30 session. We must Spend our time to do something and we decided to go to Gratis and Buy some make up stuff s. We went to Gratis and we spend our time until 20 minutes before the session . Then we started to going cinema and we arrived to cinema 10 minutes before session . We took a seat and waited for the movie . The movie was so funny but shorter than my expected time . And Actually first movie was better than it .

We decided to go to home with walking . After I walked home, the clock was almost 7, and after a little rest I helped to make lunch. When I finished my lunch I turned on the TV and I realized the Final of the Cahnpion ‘s League , and I started the watching.

Real Madrid has won and I am quite upset.

After a while I surfed and chatted on Steemit and Discord and waited for Sahour . I made Sahour and then I chatted on Discord with my friends and I have slept about 5 o’clock

It's a good day for me to see tomorrow :)

87E1A7C1-3B3B-4193-B7B8-B952A520DD0C.jpeg
Herkese merhabalar,
26 Mayıs 2016 Cumartesi
Bu gün saat 12 gibi uyandım çünkü önce ki gece sabaha doğru uyuyabildim . Uyandıktan sonra kısa bir duş aldım ve hazırlanmaya başladım belli bir süre oyalandıktan sonra evden çıktım ve merkeze doğru yola koyuldum .

Merkeze vardıktan sonra Merve ile buluştum ve bi kafeye gittik . Ben oruç tutuyordum ama Merve tutmuyordu . O kendisine içecek bir şeyler söyledi ve sohbet etmeye başladık . Ne yapacağımızı düşünürken sinemaya gitmeye karar verdik Deadpool ve Hürkuş filmleri vardı . Ben Hürkuş’a gitmek istedim ancak Merve Deadpool’un çok güzel ve eğlenceli olacağını söyledi ve Deadpool’a gitmeye karar verdik .
E4C6FD5D-826D-4244-A98C-C9DCADAF5660.jpeg
Saat 16.30 seansına bilet aldık ancak saat henüz 3’tü. Biraz vakit geçirmemiz gerekiyordu ve biz de Gratis’e gidip makyaj malzemesi bakmaya karar verdik bir süre oyalandıktan sonra 20 dakika kala sinemaya doğru yola koyulduk . 10 dakika kala sinemaya varmıştık . Film beklediğimden kısa sürdü ve saat 18 gibi film bitti . Güzel ve komik bir filmdi ama ilk filmini daha çok beğendiğimi söyleyebilirim .

Sinemadan çıktıktan sonra hem vakit geçirmek hem de sohbet etmek amacıyla eve kadar yürüyerek gitme kararı aldık . Eve kadar yürüdükten sonra saat nerdeyse 7 olmuştu ve biraz dinlendikten sonra anneme yemek yaparken yardım ettim . İftar yaptıktan sonra salonda oturup televizyonu açtım ve kanallarda gezerken Şampiyonlar Ligi finali olduğunu farkettim ve izlemeye başladım .

Liverpool’un kazanmasını istememe rağmen Kaleci hatalarından dolayı Real Madrid kazandı ve epey üzüldüm açıkçası .

Maçan sonra Steemit ve Discord da arkadaşlarla sohbet ederek sahuru bekledim . Sahur yaptıktan sonra Hede.io da post atmaya çalıştım ancak başarısız olunca sitenin yöneticilerinden Discord üzerinden yardım aldım ve bir süre daha Discord’da vakit geçirdikten sonra uyumaya karar verdim .

Benim açımdan güzel bir gündü yarın görüşmek üzere :)

Sort:  

Public günlük. Konsept güzel :) Başarılar..

Teşekkür ederim umarım daha çok kişiye hitap etmeyi başarabilirim . ;)

Congratulations, resteemed by @Giftbox

Thank you :)

Futbol bir yana dursun, futbolu sevmek bir yana. Yıllar boyu futbolu sevemedim ve sanırım bu durum böyle devam edecek. Açıkcası kadınlardan futbol yorumları aldığım zaman bu durum beni düşündürmüyor değil. 🤔

Futbolu takip eden birisi olmamakla birlikte önemli maçların kaçmaması gerektiğine inanan biriyim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62276.80
ETH 3005.63
USDT 1.00
SBD 3.62