May 19 2018 Diary (19 Mayıs 2018 Günlüğü)

in #tr6 years ago

Hello everybody,
Let's start the diary.
It was a very calm last day for me .. I was wake up about at 11 a.m because I slept late last night. I could not find anything to do for my fasting anymore, I played with Pamir for a few hours at home. In the meantime, suddenly It has started raining and I saw a lot of people escaping from raining to :) In the meantime, I came out to the balcony and sat in the clean air and watched the rain, there was a very nice ambience and the birds sounded like a movie entrance scene :) I actually took a few videos and photos for you, but I failed to upload. I spent about 1 hour, but I could not upload it from the phone.
After a few hours my friend invited me to the meal but I wanted to stay with my family because I have come home just 2 days ago . I spent some time in Discord and Steemit, near the hour of Ramadan. After all, we decided to eat ice cream and it was a lot of fun filled moments when Little Pamir tried to eat all of the ice cream :)
After a while, we went out with my friends for a while and we walked in the center of the city, but there is not much that can be done in a small town.
That’s it for today :) See you tomorrow :)

7E061598-F964-464B-B9C1-F62B9ADD0C35.jpeg
19 Mayıs ;
Herkese Selamlar ,
Günlüğümüze başlayalım ..
Bu gün çok sakin bir geçen bir gün oldu benim açımdan .. Bir önce ki gece geç uyuduğumdan dolayı öğlene doğru anca utanabildim . Zaten oruç tuttuğum için yapacak pek bir şey bulamadım bir kaç saat evde yeğenim Pamir ile oynadım .
Öğleden sonra bir anda Sağnak yağmur bastırdı . Sokakta bir anda kaçışan insanlar göründü :) Bu sırada balkona çıkıp temiz Havada biraz oturup yağmuru izledim aslında çok güzel bir ambiyans vardı kuş sesleri ortama bir filmin giriş sahnesi havası veriyordu :) Aslında sizler için bir kaç video ve fotoğraf çektim ancak videoları Dtube a bir türlü yüklemeyi başaramadım. Yaklaşık 1 saatimi harcadım ancak telefondan bir türlü yükleyemedim .
Saat yavaştan geçmeye başladı akşamüstü arkadaşım iftara davet etti ancak eve yeni geldiğim için ailemle birlikte kalmak istedim . İftar saatine yakın Discord ve Steemit’te biraz vakit geçirdim . Doğrusu hala sistemi anlamaya çalışıyorum :)
İftardan sonra dondurma yemeye karar verdik ve küçük Pamir’in dondurmanın hepsini yemeye çalışması bayağı eğlence dolu anlar yaşattı bize :) İftardan sonra bir süre arkadaşlarımla dışarı çıkıp ilçenin merkezinde gezdik ve eve geldik açıkçası çok sıkıldığım bir kaç saat oldu ancak küçük ilçe de yapılabilecek pek bir şey yok ..
Bu günlük bu kadar yarın görüşmek üzere :)
CFB576A7-D412-433C-9516-66DC7FD57B1D.jpeg

Sort:  

Her gün yazmak için kendinizi zorlamayın günlükte, önemli şeyler olduğunda yazarsanız yazmaktan keyif alırsınız yoksa yazmak için bir şeyler bulmaya çalışmak daha zor olacaktır :))

Aslında amacım hem de sitede aktif olmak hem de İngilizcemin körelmemesini sağlamak o yüzden devamlı yazmaya özen göstereceğim :)

Kendi içeriğinizi üretmek güzel bir olay, düzenli olarak yapabilirseniz kalite ve up vote sayısının da hızla artacağına inanıyorum. Teşekkürler

Her gün düzenli olarak paylaşacağım bu günün paylaşımı hazır bir kaç saate paylaşacağım destekleriniz için teşekkür ederim :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 20 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63630.78
ETH 3406.29
USDT 1.00
SBD 2.55