May 21 2018 Mon Diary ( 21 May 2018 Pzt. Günlüğü)

in #tr6 years ago (edited)

May21 2018 Tue.

Hello everybody ,we continue our diary, let's start ..
Last night I was slept late as usual and my parents awoke at 11 o'clock in the morning and and we had to go to village the for a funeral. I was searching for an excuse to escape from going to village because I was so sleepless but my parents still decided to take me :) I got up and got ready after about 1 hour .Normally the village is calm but today it’s so crowded due to the funurel . crowd and my father went to the funeral prayers and I took my nephew and went out for a walk. I spent a nice two hours with my nephew. I went to the my uncle’s home after , and after I talk with them, then I came home with my brother who returned to the Center. I called my friends and found out that someone was sick, and then I went to my patient friend with my other friend who returned from the hospital. It looked good when we went, but after a little sitting, it started to tremble and there was excessive fever .We told him to take a quick shower and take his meds.Then we left him alone After about 1 hour,.

A73DC2F9-F411-410B-81E0-7E9BB02097FF.jpeg

It was nice, sunny and hot this day, to compare on the last few days.I thought something to do , and after we went to a cafe and chatted for a while, I returned home. There was not much to do after dinner. I called Melike (my primary school friend) and invited us. We made funny jokes together, we had fun at night and we made makeup last night and we decided to sleep last :)
EDA4290B-3207-42D1-812C-550F60CE6A1D.jpeg

It's a tiring day for me :) you can pass your thoughts in comments. See you tomorrow.

Herkese merhabalar günlük serimize devam ediyoruz haydi başlayalım ..
Dün gece her zaman ki gibi geç yattım ve sabah saat 11 de annemler uyandırdı köye gitmemiz gerekiyordu bir akranımız vefat etmişti onun cenazesi için köye gidecektik . Aşırı uykusuz şekilde gitmemek için bahane arıyordum ana yine de beni götürmekte kararlıydılar :) Kalkıp hazırlandım ve yaklaşık saat 12 gibi yola çıktık yaklaşık 30 dakikalık yolculuğun ardından köye ulaştık . Normalde sakin olan köy bu gün cenazeden dolayı hafif kalabalıktı babamlar cenaze namazına gitti ben de yeğenimi alıp gezmeye çıktım . Yeğenimle güzel bir iki saat geçirdik köyde sonrasında sayınlara gittim onlarla görüştükten sonra Merkeze dönen abim ile Eve geldim . Arkadaşlarımı aradım ve birinin hasta olduğunu öğrendim sonra hastaneden dönen diğer arkadaşımla hasta arkadaşımı ziyarete gittik . Gittiğimizde iyi görünüyordu ancak biraz oturduktan sonra titremeye başladı ve aşırı ateşi vardı . Hemen duş almasını bir şeyler atıştırmasını ve ilaçlarını almasını söyledik . Yaklaşık 1 saat sonra kalktık oradan son bir kaç güne göre bu gün güzel ,güneşli ve sıcaktı , oyalanmak için bir şeyler düşündük ve bir kafeye gidip biraz sohbet ettikten sonra eve döndüm . Akşam yemek yedikten sonra yapacak çok bir şey yoktu . Melike’yi (ilkokul arkadaşım) arayarak bize davet ettim . Birlikte saçma sapan şakalar yaparak güldük eğlendik gece gece makyaj falan yaptık ve en son uyumaya karar verdik :)

Benim açımdan yorucu bir gündü:) sizlerde yorumlarda düşüncelerinizi aktarabilirsiniz yarın görüşmek üzere :)

Sort:  

Merhaba,

Sayfanizi yeni kesfettim, gercekten guzel yazilariniz var zevkle okudum okuduklarimin bazilari aklimda canladi diyebilirim :) Bende Steemit'e yeni basladim.Daha onceleri youtube uzerinden video paylasimi yapiyordum. Yeni yazilarinizi merakla bekliyorum :)

Selamlar :) güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim sizde gayet güzel yazılar paylaşıyorsunuz ben de düzenli olarak takip edeceğim :)

tesekkur ederim,begenmenize sevindim.

Selamlar...
Birkaç gün önce bloğunuza rastladım. Sanırım aylar önce bir süre kullanmış daha sonra bırakmışsınız. Şaşırttınız, genelde kullanıcılar kullanıcılar kullanmayı bıraktıkları zaman geri dönmeleri zor oluyor.

Yazılarınızda gösterdiğiniz gayreti taktir ediyorum ancak yazılarınızı daha iyi seviyelere getirebilirseniz, daha ilgi çekici bir görünüş yakalayabilirseniz emin olun bloğunuzu çok daha fazla kişi ziyaret edecektir. Bunun için de bazı markdown kodları mevcuttur. Bu konuda @cpxturk-destek adlı kullanıcı bilgilendirici ve bir o kadar da eğitici yazılar yazmaktadır, bloğunu ziyaret etmekte fayda var.

Bu konuda bilgi sahibi olup olmamanız konusunda bir bilgim yok ama yinede söyleyeyim. Kullanıcı hesabınızı geliştirmek için @kusadasi ekibinin her hafta belirli konularda projeleri oluyor ve kurallar çerçevesinde katılım gösterirseniz yazınızın kalitesine göre 1-7$ dolar arası oy almanız mümkün.

Evet okuldan dolayı ara vermek zorunda kaldım ama bundan sonra devamlı olarak paylaşım yapacağım :) güzel tavsiyeleriniz ve desteğiniz için teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62966.47
ETH 2631.87
USDT 1.00
SBD 2.79