26.12.2017 TRListe Seçilen Yazılar

in #tr7 years ago

Merhabalar, ben @rdvn TR topluluğunda güzel ,kaliteli yazıları ve özgün içerikleri, TR tag'ı , TRliste kurallarına uymak şartıyla ve trliste tag'ı kullanımı ile paylaşan kişilere destek olmak ve bu topluluk içerisinde yazılan kaliteli içerikleri desteklemek amacıyla günlük yazılar seçiyoruz .Seçtiğimiz yazılara sizlerdende yorumlarınızla destek olmanızı bekliyoruz. Seçilen yazılar belirli kriter ve kurallar'a dayanıyor . Bu gün bu kurallar'a uygun 5 yazı belirledik .

Seçilen Yazılar :

Seçilen arkadaşları tebrik ederiz. Tr topluluğuna listemiz aracılığıyla destek olmak isterseniz bağışlarınızı @trkasa hesabına yollayabilirsiniz.

Liste Kurallarımız

Sort:  

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum :)

Yazımı seçtiğiniz için teşekkür ederim. Kutlayan arkadaşlar sizlere de teşekkür ediyorum. Bugün yazımın asıl kahramani Şila'dır. :) image

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum

Çok teşekkürler... Kazanan herkesi tebrik ediyorum...

Tebrikler arkadaşlar.

Seçilen arkadaşları tebrik ederim.

Seçilen tüm herkesi tebrik ederim. İnşallah kendimi de bu listede göreceğim bir gün :)

Yasasin sonunda bende secildim 😀😀😀

Bolca tebrikler sanaa 👏👏👏😊😊

Tesekkurler

Ooo sonunda secilmişim:) teşekkür ederim.

Tebrik yorumu atan herkese ayriyetten teşekkür ederim :)

Seçilen arkadaşlara tebrikler

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62907.73
ETH 2531.30
USDT 1.00
SBD 2.62