Günün Seçilen Yazıları - 6 Aralık

in #tr7 years ago


Merhaba arkadaşlar, ben küratör @fetch. Burada, günlük olarak utopian'da yazı paylaşmayan ve tr etiketini başta kullanan kullanıcıların yazıları arasından 3 yazı seçerek bu hesaptan paylaşacağım. Yönetim ekibiyle birlikte aldığımız bu kararla seçilen yazılara daha fazla ödül kazandırma amacındayız. Bu listelerin gelirleri sonraki listelerde seçilecek yazılar için kullanılacaktır. Sizlerden de bu listeye ve listede seçilen yazılara oy atmanızı rica ediyoruz. Ayrıca seçilen yazılara yorumlarınızla da destek olmanızı istiyoruz. Amacımız utopian'dan gelir kazanamayan arkadaşlar küçük bir fayda sağlayabilmek.

İşte günün seçilen yazıları :


Siz de Utopian-io'da paylaşım yapmıyor ve paylaşımlarınızda tr etiketini başta kullanıyorsanız gün içinde paylaşacağınız gönderilerin linklerini bu yazının yorumlarına bırakabilirsiniz.

Sort:  

Semtten bazı kardeşlerimize haber verelim bu işi çözelim. Böyle olmayacak bu iş. :)

Bu arada tebrikler arkadaşlar.

Evet 3-5 kişi bulabilirsek -semtten-, bir ziyaretine gidilebilir :D

Seçilen arkadaşlarımızı tebrik ediyor tekrardan seçilmeleri için gayret göstermelerini istiyorum...

günün yazılarına kabaca göz attım , üçünüde voteladım, hepi topu 1.5 dolar civarı gelir gözüküyor üçünde de, bence çok az, oy atan da 15 kişi civarında, toplululuğu biraz daha hareketlendirmek lazım.
yinede emeğinize sağlık hiç yoktan iyidir.

Abicim bu bot sana kafayı taktı. Ne yapsak bu akşam bunun evini siz bir bassanız mı :)))

Aynen, aynı şablonda paylaşıyorum diye geliyor sürekli. Görevini yapıyor o da emir kulu sonuçta çok şeyapmayalım. (bir başka deyişle = kimse gelmiyor ki benimle. Tek başıma gidersem ağzımı burnumu kırar bu benim)

Yazım seçilmiş, gerçekten çok mutlu oldum çok teşekkür ederim. Yeni başladığım için çok ümidim yoktu ama kaliteli paylaşımlarla yazmaya devam edeceğim. Herkese iyi bloglar dilerim.

Tebrikler ☺

Secilen arkadaslari tebrik ediyorum

Yazım günün seçilen yazılarına girmiş. Çok mutlu oldum, yeni yazmaya başlayan birisi olarak. Her gün özgün içerik üretip kaliteli yazılar yazmaya devam edeceğim. Teşekkürler.

https://steemit.com/tr/@ulkembetil/deneysel-kahve

Yazıma göz atmayı unutmayınız bugün için

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58127.19
ETH 2452.98
USDT 1.00
SBD 2.36