Günün Seçilen Yazıları - 1 Aralık

in #tr7 years ago


Merhaba arkadaşlar, ben küratör @fetch. Burada, günlük olarak utopian'da yazı paylaşmayan ve tr etiketini başta kullanan kullanıcıların yazıları arasından 3 yazı seçerek bu hesaptan paylaşacağım. Yönetim ekibiyle birlikte aldığımız bu kararla seçilen yazılara daha fazla ödül kazandırma amacındayız. Bu listelerin gelirleri sonraki listelerde seçilecek yazılar için kullanılacaktır. Sizlerden de bu listeye ve listede seçilen yazılara oy atmanızı rica ediyoruz. Ayrıca seçilen yazılara yorumlarınızla da destek olmanızı istiyoruz. Amacımız utopian'dan gelir kazanamayan arkadaşlar küçük bir fayda sağlayabilmek.

İşte günün seçilen yazıları :



Siz de Utopian-io'da paylaşım yapmıyor ve paylaşımlarınızda tr etiketini başta kullanıyorsanız gün içinde paylaşacağınız gönderilerin linklerini bu yazının yorumlarına atabilirsiniz.

Sort:  

Merhaba steemit de yeniyim benim için sürpriz oldu. Teşekkür ederim :)

Biz teşekkür ederiz değerli yazınız için :)

https://steemit.com/sonbahar/@ozkanbusra/20171201t021049552z-post günün anlam ve önemi ☺ Seçilen arkadaşlari tebrik ediyorum.

Teşekkürler

Seçilen arkadaşları tebrik ederim 😊

Teşekkürler

Güzel, faydalı ve verimli bir uygulama...umarım hakettiği değeri görür, katkıda bulunan/ bulunacak arkadaşlara bir nebze ilaç olur...

Teşekkürler güzel düşünceleriniz için, umarım.. :)

Çok güzel her gün seçilen yazılara elimizden geldiğince destek olucaz.

Destekleriniz için teşekkürler :)

:) asıl bizden size teşekkür

Bekliyoruz desteklerinizi Ankara ları gezmekle olmuyor :D

Seçilen arkadaşları tebrik ederim :)

Teşekkürler

Seçilenlere tebriker.

Teşekkürler

tabikii arkadaşlarımıza destek olacağız , çok güzel yazılar paylaşılmış.
ben de az önce bir tane paylaştım. belki okumak istersiniz

Teşekkürler

Okuduk yorumladık güzelmiş :)

teşekkürler :)

Arkadaşları tebrik ediyorum. Kalemlerine, yüreklerine sağlık

Teşekkürler

Seçilenleri tebrik eder seçilemeyenlerin de üzülmemesini isterim. Çalışmaya devam elbet sizde birgün bu listede yerinizi alacaksınızdır.

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64689.90
ETH 3450.92
USDT 1.00
SBD 2.50