TreasureTeam bugün sizler için kazanç ortamları araştırıyor

in #tr6 years ago

Herkese merhaba,

@treasureteam de bugün işler biraz keyifli...

@treasureteam moderatörleri olarak #tr içerisinde en kazançlı olduğunu düşündüğümüz projeye ve sahiplerine (@tryardim ) teşekkür etmek istiyoruz. Daha fazlasını görmek için sabırsızlanıyoruz.

👏 👏 👏👏 👏 👏

Meraklılar için;

@tryardim ➪➪➪➪➪➪Tryardım Desteklenen İçerikler 29 Mayıs 2018

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

image
source

Bu yazının gelirleri @tryardim hesabına aktarılacaktır.

Bize ulaşmak için discord kanalımızı kullanabilirsiniz ; https://discord.gg/Uy2ajCz

Bize vakit ayırdığınız için teşekkürler.

Herkese iyi geceler diliyoruz.

Sort:  

teşekkürler

Teşekkürler TreasureTeam ekibi :) Sizin desteğiniz bizim için çok önemli.

Gerçekten Türk topluluğuna en çok destek veren ve birçok projenin çıkış noktası olan oluşumlardan biri. İçinde olmak, destek vermek ve almak insanı motive ediyor. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60938.63
ETH 2918.31
USDT 1.00
SBD 3.67