Hüzünlü Gece

in #tr6 years ago

sevgi_207792.jpg

Resim Kaynak

Şarkıda söylendiği gibi akşam oldu hüzünlendim ben yine:)
Arabesk bir karakterim var sanırım arada içten içe bir hüzün kaplıyor öyleki nefes alamadığım zamanlar oluyor.
Boşlukta felanda değilim :) gayet dolu ve amacı olan bir hayatım var, arada ölüm geliyor aklıma durup düşünüyorum daha erken diye taktir ilahi tabi lakin iki evladın varsa onlara karşı bir sorumluluk varsa inanın çok erken, hayatımız plan yapmakla geçiyor hep bir hedef koyuyoruz önümüze o hedefe giderken okadar takılı kalıyoruz ki yanımızdakileri unutuyoruz.
Ne demek istediğime gelince yapılan planların bir sebebi var mutlaka benim bütün planlarım ailem için onların mutluluğu için inanın bütün hedefler maddi:)
Maddi hedeflere bağlı kaldığımız için sanırım manevi yönümüz zayıf kalıyor tabi bu benim düşüncem.
Attila İlhan'ın şiirinde dediği gibi ''sevmek için geç ölmek için erken'' insanın yaratılış sebebi sevmektir diye düşünüyorum ama bizleri bu noktaya getiren ne?
Aslında savaşların olduğu birilerinin daha çok kazanma hırsı yüzünden masumların, bebeklerin öldüğü bir dünyada ben küçücük hayatımın nesini sorguluyorum.
Arkadaş benimde bu hayata sitemim hiç bitmeyecek sanırım . sitemini steemite yazmı anladım ne:)
sürçü lisan ettikse affola saygı ve sevgiyle.

Sort:  

çok doğrusun arkadaşım.

Teşekkür ederim daha çok yazacaktım kafam çok doluydu sonra dedim birisi ne saçmaladın arkadaş der diye kısa tuttum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65809.08
ETH 3604.05
USDT 1.00
SBD 2.54