@trbtc hesabına oy verenler lütfen okusun.

in #tr6 years ago

Herkese iyi akşamlar
Öncelikle bu yazıyı yazmamda ki sebep kimsenin hakkının üstümde kalmaması içindir.
Bu akşam trliste ekibine neden benim yazım oylanmadı diye sordum.
Sağolsunlar güzel bir dille bana yazılarımın neden oylanmadığını açıkladılar.
Yazılarımın oylanmama sebebi postlarımın yabancı dilden ceviri olması.
Burada yaptığım paylaşımlar yaklaşık olarak son on gündür kendi tecrübem ya da bilgim değil yabancı kaynaklarda gördüğüm ve önemli olduğunu düşündüğüm kripto para haberleridir.
Bu haberleri Türkçeye çevirerek yayınladığım için trliste ekibi yazılarımı oylamadıklarını söylediler.
Tabiki haklılarda. Bu konuşmanın ardından düşündüm ve yarışma olarak kuşadası ekibinin düzenlediği bir yarışmada oy aldığımı hatırladım. Kimlerin ne kadarlık bir oy verdiğini hatırlamıyorum. Ancak bir dolarları bulan oylar olduğunu hatırlıyorum. Haksız kazanç olduğunu düşünen arkadaşlar bu postun altına yorum olarak yazarlarsa miktarı yada herhangi bir iletişim yolunu konuşup gereken ödemeleri yapacağım. @kusadasi @emrebeyler sizleri etiketleme sebebim kontrol ettiğim de sizlerin benim birkaç yazıma oy kullanarak para kazandırdığınızı görmüş olmam. isteğiniz doğrultusunda yarım akşam belirttiğiniz miktarı hesaplarınıza göndereçeğim.
Yabancı kaynaklardan ceviri olarak yayınladığım yazılarda botlar hariçinde kayda değer derece oy güçü göremedim ancak ben oy verdim geri ver diyen herkesin ödemesini kontrol edip yapacağımdan emin olabilirsiniz. yorumlarda belirtmeniz yeterli olacaktır.
Ben burda önemli gördüğüm haberleri yayınlamaya devam etmeyi düşünüyorum.
Hiçbir yarışma vs içinde olmadan tabiki...
Ancak burada ki insanların da yorumları benim için önemli.
Eğer ki yaptığın şey yanlış denilirse sıradan bir sosyal medya olarak kullanmaya devam ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57451.97
ETH 3105.02
USDT 1.00
SBD 2.32