You are viewing a single comment's thread from:

RE: Paribu mu? Koineks mi? Gece saatlerinde al sat yapmak.

in #tr6 years ago

şöyle bir sorun var onunla ilğili. Diyelim ki paribu da düşük fiyatla aldınız koinekste yüksek fiyata satacaksınız. Paribunun komisyon oranı düşün sonra transfer miktarını düşün, daha sonra koinekste satış yaptıgınızda koineksin komisyon oranını düşün. eğer kalan para sizin için yeterli ise yapılır ancak ben daha önce yapmadım bu işlemi. hesaplamalar doğru yapılırsa ve piyasa tahmin ettiğiniz miktardan alış ve satış gerçekleşebiliyorsa geresi zaten sorun olmicaktır. arbitraj sistemi deniyor buna bildiğim kadarıyla. ben daha önce binance ve koineks arasında yaptım. ama dikkat edilmesi gereken çok önemli şeyler var. bunlardan en önemli komisyon ve tranfser üçreti. sonra piyasa derinliği. eğer ki aldığınız ürünü satamıyorsanız yaptığınız işlem boşa gidecek demektir. bir diğeri transfer esnasında gecen süre. bazen bu süre borsalardaki sıkıntıdan dolayı çok uzun sürebiliyor. bu esnada aldığınız ürünün değeri düşerse zarar edersiniz ki ben ettim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56922.13
ETH 2347.73
USDT 1.00
SBD 2.43