You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sınav Gerginliği

in #tr6 years ago (edited)

Kendi derdini anlattığın güzel bir yazı olmuş ancak yorum yapıp yapmamakta kararsız kaldım acıkcası. Ama yinede birşeyler söylemeden gecmek istemiyorum. Bizleri boşa okuyorsun cümlesine alıştırdılar. Üniversite artık kimsenin gözünde eğitim değil sadece iş olarak görünüyor. Üniversitede öğreneceğin şeyler sadece iş hayatı için gecerli kurallar değildir ki. Örneğin ben maliye bölümü mezunuyum ancak ilği alanım kripto paralar. Ancak üniversitede bana bunu öğretmediler. Baktıgın zaman boşa okumuşsun dersin ki nitekim etrafımda bunu bircok insandan duydum. Ancak sana öğrettikleri farklıdır. Her insana aynı olmasada birşeyler öğretir sana üniversite. Şu sınav stresi bile bir tecrübedir senin için. Neden diye sorcak olursan eğerki amacın bir markette çalışmak yada garsonluk yapmak değilse ve büyük hedeflerin varsa bu hedeflere ulaştığıında karşına cıkacak insanlarla konuşurken stres altında olacaksın. henüz sınav stresi olarak gördüğün şey aslında yarın sana birikim olarak geri dönecek. hedeflerin doğrultusunda yaşıyorsan ve hedefin gercekten yaşamaksa üniversite sana sandığından daha cok şey katacaktır inan bana.

Sort:  

Üniversite bir şey katmadı değil tabi ki kattı bir eğitim kurumu olarak. Ancak Türkiye'de okul bir eğitim kurumu değil de meslek hazırlık kursu gibi davrandığı için böyle bir sorun ortaya çıkıyor. Bunu yazmayı unutmuştum iyi hatırlattın, teşekkürler.

Çok haklısınız bu konuda size katılıyorum. Üniversite eğitimim ve işim arasında dağlar kadar fark olunca üniversite eğitimimi yavaşlatıp işin arka planına attım. Önce ekmek parası sonra diploma. İşime göre eğitim alabilecek olsaydım önce mezun olmak isterdim.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69500.15
ETH 3394.50
USDT 1.00
SBD 2.75