Byteball Hediyesini Almayan Kalmasın

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba

Byteball ile steemit arasında ki anlaşmayı duymayan ve yararlayan hiçbir Türk steemit kullanıcı kalmaması için hatırlatma amacıyla bu gönderiyi yayınlamamak istedim.

Steemit ile yapılan anlaşma sonucun da byteball, steemit kullanıcılarına itibar puanlarına orantılı olarak hediye byteball vermeye başladı. Birçok kullanıcı bundan yararlanabildi ancak bir kaç gün önce transferlerde yaşanan bir sorun nedeniyle yararlanamayan insanlarda olmuş olabilir diyerek bu yazıyı paylaşmayı düşündüm.

Duymayan ve yararlanamayanlar varsa aranızda discord üzerinden bana ulaşırsa yardımcı olurum.

Discord ıd = @trbtc (trbtc#9315)

Discorda yeni katıldıysanız ortak grup olmadığı için bana ulaşamayabilirsiniz. Discord üzerinden bana ulaşmak için cointurk discord kanalına katılabilirsiniz
Cointurk discord katılım linki= https://discord.gg/rA5q7j

Arkadaşlar hesap açmak için belirli miktar cüzdanınızda byteball bulunması gerekiyor. Hesabınıza bunu gönderen kişilerde sizlere referans sayıldığı için hediye byteball alıyorlar.

Önemli nokta şu ki bunu kullanan kişiler olduğunu gördüm. İnsanlar referans parası göndersin diye heryere cüzdan adresini yazarak para kazanmayı amaçlayanlar var diye düşünüyorum. Bu nedenle burada cüzdan adresinizi paylaşmayınız. Discord üzerinden iletişime geçerseniz hertürlü desteği elimden geldiğince yapacağım.

Görsel kaynak 1

Sort:  

Deleted. My mistake.

Ya türkçe bilmiyorsun ya da yazımı hiç okumadın yoksa bilerek ve isteyerek buraya hesap adresini yazmazdın diye düşünüyorum. Sevgilerle

ifşa.jpg

Beğenme sebebimi de açıklayayım ki aklında soru işareti kalmasın. Beğendim ki bu paylaşımı silme ihtimalin ortadan kalksın ve kimse buradan sana byteball yollamasın.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65927.86
ETH 3481.42
USDT 1.00
SBD 2.66