Trbooster online

in #tr7 years ago

Herkese merhaba,

An itibariyle @trbooster test sürüşlerine başlamıştır. Herhangi bir sorun yaşamamak ümidiyle...

''0.260'' sbd ile birlikte memo kısmına yazınızın linkini paylaşarak gönderin,

murattatar.jpg

''$0.5'' civarında ödül hedefleyerek oylayalım.

trbooster.jpg

(Söz verdiğimiz gibi ilk oylamamızı @murattatar arkadaşımıza yapmış bulunuyoruz.)

Tr discord kanalına;
'' https://discord.gg/HP6YnYE'' bu linkten ulaşabilirsiniz ve '@keepcalmandread#1623' üzerinden benimle iletişim kurabilirsiniz.

Not: Kurallara uymuyorsanız ve #tr tagı yetkilileri tarafından tespit edilirseniz bot üzerinden yaptırımlara mağruz kalabilirsiniz lütfen unutmayın.

Herkese iyi günler diliyorum.

Sort:  

tebrikler!

belki botun parametrelerini de yazmak iyi olabilir. şu an sanırım post başına maksimum $0.5 civarı upvote verebiliyor.

teşekkürler, evet doğru.

Ben de denedim. Sonuç başarılı. Topluluğumuza hayırlı olsun.

artık bizimde bir botumuz mu var yani :)))))))))
hemde vote gücüde gayet iyi :)))

Ellerine sağlık ve hemen deniyorum bakalım nolucak

Haydi deneyelim.. Destek vermiş olalım.. Hayırlı olsun..

Allah utandırmasın... Başarılar.... @keepcalmandread

Hayırlı olsun umarım tüm arkadaşlara faydalı olur.

öyle olması için çalışıyorum.

hemen kurcalamaya başlıyorum teşekkürler emeği geçen herkese

Biz teşekkür ederiz,

Yey! Teşekkür ederim.
Hayırlı olsun ;)

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @necrosahin from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60004.45
ETH 2418.44
USDT 1.00
SBD 2.43