Trabzon Uşağı Geldi, Artık Aranızdayım [Cointurk 18. Projesi] AydınTürk#1401

in #tr7 years ago

Merhaba uşaklar, ismim Aydın ve aranıza Trabzon'dan katılıyorum. Meslek icabı gün boyu pc başındayım. Mesai bittiği an benim için pc kapanmıştır. O andan sonra ailemle geçireceğim vakte bakarım. Amir mamir beni aramasın diye işimi gücümü denk yaparım. Gün içinde çok olmasa da bir yazı yazıp, üç beş kelam edecek kadar vaktim olacaktır. Bu sürelerde yazdığım yazılarla iyi yer edineceğimi düşünüyorum. Futbol konuları benim ilgimi çeker ve bu konularda tartışmayı severim. Takımımı sormanıza gerek yok ben hakiki öz hakiki doğuştan TrabzonSpor'luyum. Bunu ayrıcalık olarak görürüz bizler. Türkiye'de 4 büyükler denmesine sebep olan büyük takımız biz.

50-yil-logo.jpeg

Şimdi burada bulunma sebebime gelince; canım kadar sevdiğim dostum güzel insan Mehmet Ali @ihh içindir. Diğerlerini saymadan olmaz. Süleyman, Himmet, Hasan, Bilal, Mehmet Candan, Fahri, Adnan, Süleyman Kumral, İsmail(maykıl) ve daha ismini sayamadığım aynı yurdu paylaştığım dostlarım özledim hepinizi. Merak etmeyin Mali hepimizi buluşturacak önce burda sonra yine aynı topralarda. Ama bu sefer yurttan kaçmak yok. Bu yaz bir organizasyon yapalım diyoruz Mali ile, eğer sizlere de haber salabilirsek; Honaz bizi bekler deyip bineriz o meşhur J9'lara gazla şoför deriz yine :) Benden bu kadar, bu yazıyı @kusadasi ve dostum Mehmet Ali'nin @ihh projesi için hazırladım. Bu arada @kusadasi'nin Steem City olma yolunda ilerlemesi sevindirdi beni.

Görselin kaynağı TrabzonSpor'umun sitesinden aldığım logodur: trabzonspor.org.tr/Download/50-yil-logo.jpeg

Sort:  

hoş geldin toprağım. umarım steemitten istediğini alırsın :)

Eyvallah, inşallah dediğiniz gibi olur. Pek isteğim olmasa da. @ihh Mehmet Ali'nin isteği üzerine katıldım. Çok fazla aktif olamasamda @kusadasi projelerinde yer alacağım. Onun dışında PAÜ HMYO için projeler hazırlamaya başlıyoruz.

Steemit'e hoşgeldiniz @trabzon

Hoşbulduk, teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62339.62
ETH 2444.37
USDT 1.00
SBD 2.62