TR Destek ID'si !

in #tr7 years ago

steemit_wallpaper.jpg

Merhaba Arkadaşlar
Ben Turk Kurator @baharoba .
Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.

ID Kurmamda ki neden?

Kendi ID'le paylaşılan yazıların gelirleri konusunda bazı arkadaşlarımızın sıkıntıları olduğuna şahit oldum. Bu sebeple ileride de bu tür sorunlarla karşılaşmamak için bu ID ' yi açtım .
Bu ID ile birlikte kazanılan gelirler yine TR topluluğu için harcanacaktır.

Bu ID de henüz güç olmadığı için oyları kendi kullandığım ID @baharoba ile vereceğim.


Herhangi bir görüş veya şikayetinizde bana discord üzerinden veya steemit chat üzerinden ulaşabilirsiniz .

kullanıcı adım : baharoba

Sort:  

Hayırlı olsun o zaman.

Resteem ettik bakalım :) Hayırlı olsun

Can you translate in the english language @tr-support

Hi @klen.civil The post contains some information for Turkish community. The account is owned by the Turkish curator @baharoba and she uses it to help Turkish minnows to grow faster on steemit platform.

Thanks for your information @normad88

Best greeting by the my Indonesia community steemit.
Btw, I come from Aceh Sumatra

Bende paylaştım 👍

Hayırlı olsun güzel düşünülmüş eğer işe yariyorsa

Hayırlı olsun.

Hayırlı olsun tekrardan ben de yeni üye oldum bu platforma başarılar diliyorum.

Hayırlı olsun. Gören arkadaşlar resteemleyerek bu id nin duyurulmasını hızlandırabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61795.04
ETH 3458.89
USDT 1.00
SBD 2.52