🌍 Uzungöl Trabzon 🌲🌧

in #tr7 years ago

Merhaba Steemians Türkiye ailesi. Hayirli sabahlar. Bugun canim Türkiyenin en güzel turistik yerlerinden olan ve Karadeniz sahilinde yerlesen Uzungölden yazacağim.

Uzungöl_lake_and_town.jpg
image source:google

Uzungöl sık ormanları doğal gözelliyi ile turistleri cezbetmekdedir.Bu göl Haldizen deresinin önünü kapatmasiyla oluşmuşdur. Burada memeli hayvanlardan **boz ayı tilki kurt yaban domuzu çakal vaşak porsuk dağ keçisi ves bulunmaktadır.

IMG-20170721-WA0001.jpg

Uzungöl Karadeniz iklimine sahibtir. Yılın her mevsimi bol yağış alır. Ben orada olduğum zamanda hava soyuk ve yağmurluydu. Amma havası öyle güzel ki özlüyorum resmen.

Umarım beğenirsiniz. Sağlıcakla kalın.

WhatsApp Image 2017-10-30 at 8.36.46 PM.jpeg

Sort:  

Ülkemiz cennet gibi, her ilinin kendine göre var bir güzelliği. Paylaşım için teşekkürler :)

Benim için zevkti

Gezi listemde ilk sıralarda yer alıyor. Paylaşım için teşekkür ederim.

Mutlaka gidilmesi gerek.

Sevdim oraları, teşekkürler

Beyendiyiniz üçün sevindim. Sizden Bodensee den sekil ve videolar gözlüyürem

Aldin goturdun bizi karadenize tesekkurler ;)

Çok sevindim.

This post has been ranked within the top 50 most undervalued posts in the first half of Nov 02. We estimate that this post is undervalued by $9.89 as compared to a scenario in which every voter had an equal say.

See the full rankings and details in The Daily Tribune: Nov 02 - Part I. You can also read about some of our methodology, data analysis and technical details in our initial post.

If you are the author and would prefer not to receive these comments, simply reply "Stop" to this comment.

Yeah I check up ranking

We apologize for any inconvenience. You will no longer receive these comments on your posts.

Karlı havada gezmiştik, harikaydı. Her mevsim ayrı bi güzel muhtemelen

Evet öyle

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66338.04
ETH 3306.77
USDT 1.00
SBD 2.69