Ağaç Evi Ustaları Treehousemasters

in #tr7 years ago

Benim merakla izlediğim bir seri olan ve bugünlerde discovery channeldan yayın yapan Nelson ve Ekibi hakkında yazmak istiyorum. Revan kardeşim az önce yaptığı paylaşımda dünyanın en dar evinden söz etti. Ben ise bunun aksi olan ve ağaçlarda yapılan evlerden yazacağım.

Nelson ve harika ekibi
Ağaç-evi-Ustaları.jpg

Nelson ve oğlu
TreeHouseMasters.jpg

Nelson ve ekibi Amerika İngiltere Avropada istek üzerine iyi bir para karşılığında muhteşem işler görüyorlar. Ben çevre mühendısliği okuduğumdan ve tabiatı sevdiğimden gelecekte böyle bir evde göl kenarında yaşaya bilirim. Şimdi ise bir-birinde güzel evlere bakın ve zevk alın!

a849e84e4fdd12f7251367f61d8dcbd8--guesthouse-treehouses.jpg

Без названия (1).jpg

Без названия.jpg

images (2).jpg

images (1).jpg

images.jpg

Adamlar hatta Microsoft içinde ağaç evler yaptı. Washington Redmond kentinde. 3 adet. Amma görüntülenmesine izin verilmiyor.

Image source:google

Bir sonraki makalede görüşmek üzere Hoşça kalın!

Sort:  

Bende TLC'de severek takip ediyorum. Yaşadıkları doğa zaten güzel..Bizim gibi betonlar arasına hapsolmamışlar. Birde işin içine ustalık girince harika işler çıkarıyorlar. İzlerken kıskanmıyor değilim bu arada...)))

Evet zaten ABD'de insanlarin çoğu şehirlerden kenarda yaşıyorlar. Ustelik boyle olunca cok guzel oluyor

Usaqliqdan hemise bunu xeyal etmişem Sukur xeyal etdiklerimi hamsinin gerceye cevirirem. birde gorduz bele bir evden ceklis edib post yazdim)

Ela olar.

möhtəşəm görünürlər, burda yaşamağa dəyər.

he. yoxsa sen paylasdigin neydi . park onnan yaxsidi))

mən yazmasaydım bu hardan ağlına gelerdi? çox sağ ol de))

Muhteşem program muhteşem evler gerçekleşmesi zor hayaller

Inanmak lazim

möhtəşəm.

Ov et, kolleksiya yig bu evde. Olsun ela

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60157.45
ETH 2345.98
USDT 1.00
SBD 2.47