Steem Dolar Ne Zaman Yükselir?

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar.

Tam güzel bir ritim tutturmuş paylaşım yapmaya başlıyorum pat hastalanıyorum Allah'ın izniyle şu kış bitse de ben de hastalanmaktan kurtulsam.
Ben de sağlıklı bir şekilde güzel güzel paylaşımlar yapsam ve sizde beğenseniz ben de biraz Steem kazansam..
Beni üzen biraz da aslında kızdıran konu şu aslında. İnternetin her yerinde Bitcoin haberi var bizim Steem ne zaman haber olacak. Hep bitcoin şöyle yüksedi böyle kazandırdı.. Biraz da steem yükselsin yaaa.. Sinir oldum gitti. Bitcoin alma şansımız yok. Steeminde yükseleceği yok.. Başka bir platform var mı, böyle yardımcı olursanız sevinirim.
Hepinize esenlikler dilerim.

Sort:  

This post has received a 1.59 % upvote from @boomerang thanks to: @tomris

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70