Ücretsiz eğitim seansları

in #tr7 years ago

e-ticaret-sektöründeki-gelişmeler.jpg

Merhaba arkadaşalar Steemit ortamına yeni katıldım.
Bilgisayar teknikeriyim ve uzun yıllardır internet üzerinden para kazanmak başlığı altında çalışmalar yapmaktayım.

Ağırlıklı olarak e-ticaret yollarıyla para kazanma konusunda uzmanlaştım. Edindiğim bilgileri sizinle paylaşma kararı aldım, çünkü bir kaç gün önce facebook da karşılaştığım bir videoda amerikada yaşayan bir adam sizi şöyle kurtarıcam sizi böyle kurtarıcam bu işi yapıcaz eğitim seanslarım var 300$ yatırın sizede e-ticareti öğreteyim kısacası bu tarz bir videoydu.

İnat ettim eğitim seansına 200$ yatirdim ve kayit oldum. Bana e-mail adresim account olarak kullanılmak üzere bir password verildi toplamda 10 veya 12 videodan oluşan programın 5 tanesi tamamen boş videolardan oluşmakta ve anlattıkları olay dropshipping, ağırlıklı olarak Amazon FBA eğitimleri verilmekte.
Baktım ki benim bilgilerimin üzerine ekstra olarak koyabilecekleri birşey yok,bende bu eğitimleri benim milletim paralar vermeden öğrensin diye blogumda paylaşma kararı aldım.
beni takip ederseniz sizlerde dışarıda ücretli verilen bu eğitimden ücretsiz olarak yararlanablirsiniz. Şimdiden herkese teşekkür ederim.

Sort:  

Hosgeldiniz yararli yazilarinizi bekliyorum

teşekkür ederim takipte kalın hepimiz için faydalı bilgiler paylaşacağım kullanmasak bile bilgi birikimi sağlayacağımdan eminim.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69558.81
ETH 3330.74
USDT 1.00
SBD 2.74