Sort:  

her yaptığın harekete kadar ortada kim neden algoritmasını çözmeye çalışsın ve zaten açık kaynak kodlu aldıkları algoritma kimin ne işine yarayacak :)

Kesinlikle! :D Bizim insanımızın sevdiği birşey var. Her konu hakkında bilgi sahibi olduğunu sanmak ve yanlış bilgileri paylaşmak. :) Tabi sevmediği diğer bir konu ise araştırmamak. :)

Oho 2 tartışamıyacaksak daha niye sohbet bölümü var evet herşeyi en iyi sen biliyorsun @tolgahanuzun :)

Hocam tartışalım elbet, ama iki tarafın bir konuyu savunması için o konu hakkında bir bilgi sahibi olması gerekmez mi? Bu arada ben birşeyleri biliyorum edasında hiç birşeyi söylemedim. Bu konu hakkında yorum yapmam bile yanlış. Sadece yanlış olduğunu bildiğim yoruma cevap verdim. Eğer halen bu konuda yanlış bir hareket yaptığımı düşünüyorsanız size yarın bu konu hakkında IEEE'den makeleler göndereyim veya burada paylaşayım?

Gelin bilgilerimiz ile tartışalım. Bir birimize verilerimizi paylaşarak yeni şeyler öğrenelim. Asagıdaki resimlerin hic birinde ben biliyorum demedim.

resim1
resim2

Tabiki hocam makale yolluyabilirsin okuruz bilgileniriz aslında haklısın blockchain başlı başına güvenlik zaten dediğin gibi elle şifre vermediğin sürece kimse hesabı çalamaz ben belki ilerde steemit gelişirse ve hesaplar değerlenirse bişeyler olabilir diye demiştim ama bişey olmuyacaksa ne güzel kişisel olarak daha dikkatli olduğumuz sürece sıkıntı olmaz.

:DDDD ayıp ama esprisine demiştim

Sizi kırdıysam özür dilerim, bireysel düşünmeyin. Ben genel olarak yapılan bir durumdan bahsettim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65941.36
ETH 2622.37
USDT 1.00
SBD 2.67