You are viewing a single comment's thread from:

RE: Anadolu, Feronio, Coogger, Jumbot ve Trliste

in #tr6 years ago

Yazıda yer verdiğiniz için teşekkür ederim. Ancak şöyle bir düzeltme yapmanızı isteyeceğim. Feronio TR etiketini baz alıyor. Yani feronio etiketi mecburi değil sadece daha fazla dikkatimi çekiyor ve günde 300 içerikten kaçırabildiğim güzel içerikler olabilir. Feronio şimdilik bir avantajı yok ama ilerleyen zamanlarda avantajlı olmasını planlıyorum bazı konularda. :)

Sort:  

Aynı şeyi söyledim zaten değiştirmem gereken bir yer yok ki 😄

Zorunlu kılan trliste dedim sadece ama gönül ister ki etiketleyelim hepsini dedim 😉

Büyüyeceğinize eminim, delegasyon aramaya başlayalım bence artık.

Kahvemi içtim ve tekrar okudum, haklısınız. :) Teşekkür ederim tekrardan. Delegasyon için ise logo çalışmasınin bitmesini bekliyorum. Birde botun birkaç özelliği daha olacak. Onların tamamlanması ile arayışa girerim diye planlamıştım. :)

Ben de şaşırdım, yanlış mı yazdım acaba diye 😃

Tekrar tekrar okudum o kısmı. Sabırsızlıkla bekliyorum yeni özellikleri. Yardımcı olabileceğim her konuda yardıma hazırım. İyi çalışmalar.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55258.26
ETH 2459.89
USDT 1.00
SBD 2.19