Nerede o eski ramazanlar?

in #tr6 years ago

Leyla ile mecnunda bununla alakalı güzel bir geyik var izleyebilirsiniz.

Dün akşam 7.30 civarında eve giderken karşılaştığım bir sahne. En son ilkokulda böyle bir sıra görmüştüm diye hatırlıyorum. Çok tuhafıma gitti. Ben daha 2-3 kişiyi beklemek istemesen bu kuyruğun daha devamı olan sonuna kadar gidip pide beklemek, çılgınlık!!!

IMG_20180523_195352.jpg

Tabi ben evimin yakınındaki migrostan alışveriş yaptığım için bu kuyruklara girmiyorum. Eminim bu saatlerde çok normal bir sıradır bu. Ama ben daha 1 ekmeği tam bitiremiyorum. 1 pideyi kesin 1 hafta tüketirim. (küflenmez ise...)

Velhasıl kelam; hoşuma gitti aslında bu görüntü. Bazı kültürlerin devam ediyor olması hala güzel. :)

Sort:  

Tolga bey çok aristokrat gördüm sizi :) biz avam kesimi her gün böyle pide sırası bekliyoruz. Halka karışın buyrun sizinde iştitaklarınızı bekleriz :)

Haha :D Güzel yorum. Hocam zaman hızlı akıyor bazen beklemek vs. yoruyor beni. Birde dediğim gibi tek kişi 1 pideyi bitiremiyorum çöpe gidiyor. O yüzden buget ekmek tercih ediyorum. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62205.55
ETH 2397.85
USDT 1.00
SBD 2.50