Nargile konusunda düşüncelerim...

in #tr6 years ago

Başlığa ne yazsam bilemedim ve bunu koydum. Çok takılmamak lazım, içerik daha önemli..

Yaklaşık 6 gündür ailemin evinde yani eski evimdeyim. Sınavlarım bitti ve kodla.co etkinliğine kadar 1 hafta daha duracağım. Doğum günümde bir arkadaşım tarafından bir hediye almıştım. Minik boy bir nargile takımı. Biraz tuhaf dimi, evet.

IMG_20180412_200459.jpg

Taşınabilir olmaması gerek.

Simdi nargilenin taşınabilir olmamasını seviyorum. Çünkü ona her an bağımlı değilim. Aslında evimdede olması pek mantıklı değil ama o konuyu şimdilik geçelim.

  • Nargile içmeyi seviyorum. Sebebi ise kesinlikle ortamı.
  • Ictigim zaman genellikle birisi ile içiyorum. Buda sohbeti ortaya çıkartıyor.
  • Gittigim nargilecilerde tanımadığım insanlar sohbet ediyorum. O kadar cana yakın bir ortam ki...
  • Zararlımı?? Kesinlikle evet. Ama kim bu hayatı bütün zararlarından uzak yaşayabiliyor ki..

Hocam çok zararlı

  • Zararı var buna itiraz etmiyorum.
  • Ama kendi nargilemi yaparken en azından temizliğe dikkat ediyorum.
  • İçmeden önce sabun ile yıkıyorum.
  • Haftada ya da 10 günde bir çamaşır suyu ile yıkıyorum.
  • Sebebi ise bakteriler ölsün diye :)

Sigarayı sevmiyorum.

Simdi nargile ortamı nargileyi sevenlerle yapılır. Ama sigara her yerde içiliyor. Yani duraktayım ve otobüs bekliyorum. Adamın/Kadının biri sigara içiyor ve ben cidden rahatsız oluyorum. Kalkıp dumandan ve kokusundan uzaklaşacak kadar sevmiyorum.

Nargile böyle değil. Sevmeyen insan o kafeye veya nargileciye gitmez. :)

Neli içiyorum

IMG_20180412_195448.jpg

Istanbulda genellikle yaban mersini iciyorum. Hafif geliyor ve tadıda güzel. Ama eski evimde genellikle Karpuz tüketiyorum. Çok hafif ve aromasından dolayı.

Önerir miyim?

Yani kimsenin sağlığını kötüye çevirmesini istemiyorum. Kullanmıyorsanız bence içmeyin. Gidin meyve yiyin. :) Ama hani içiyor veya içmek istiyorsanız size bir önerim var.

Çorlulu Ali Paşa Medresesine gidin kesinlikle. Bir ortamı görün ve nargileyi orada deneyin derim.

Sort:  

Hocam lütfen zarar veren alışkanlıklardan uzak duralım lütfen

People who liked this post also liked:

Yapışkan Notlar#28- Kırmızı Yazılar by @cashthekush

🔎📜 KOAL Avlamaca Raporu Başlıyor 📜🔍 by @netknight

Secret Garden of Istanbul, Ataturk Arboretum - İstanbul'daki Gizli Bahçe, Atatürk Arboretumu by @rinpoche

We recommended this post here and here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Kezzapla yıka daha iyi temizler :)

Sonra içerken öleyim hocam :D

Bence kezzabı direk iç ciğerleride temizler ohh

Nargile,sigara alkol ,uyuşturucu sürekli dinlenen sarkı veya melodi,sürekli izlenen aynı filmler,söylenen aynı kelime veya cümleler bütün alışkanlık veya tekrarlı eylemlere HAYIR.

En güzeli sağlıklı yaşam kesinlikle katılıyorum :D

Nargile dedin beni çok derinden vurdun tolga reis... Nargile için zamanında yazmış olduğum şiire tam şuradan gidebilirsin, okuduktan sonra nargileye karşı nasıl duygular beslediğimi anlarsın diye düşünüyorum. Postun da nargileyi konu edindiğin için de ayrıca teşekkürler

Likite para dayanmıyorsa nargileye hiç dayanmıyordur :D Baya bi masraf oluyor aslında. Bağımlısı olmak değilde ortam olduğunda içmek gerekiyor gibi ( Dur közü yeniliyim geleyim :D )

Çorlulu Ali Paşa Medresesi -- burası nerde hocam?
ankarada osmanlı kafe vardı..birde bursada nona dıye bır mekan var..bende sana bu 2 mekanı tavsıye edeyım :)

Istanbul hocam :) Google yazınca resim adres ve yazılar çıkıyor çokça :) Ünlü bir yerdir.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68921.34
ETH 3929.09
USDT 1.00
SBD 3.62